K-Citymarket Turku Kupittaa uudistuu kymmenellä tavalla - kauppa auki 3.5.2019 lähtien 24 h
K-Citymarket Turku Kupittaa uudistuu kymmenellä tavalla - kauppa auki 3.5.2019 lähtien 24 h
26.04.2019
K-Citymarket Turku Kupittaa lisää kevään aikana palveluja. Kaupassa tehdään kymmenen asiakkaille tärkeää uudistusta, joista suurin on, että kauppa on 3.5.2019 aamusta lähtien auki ympäri vuorokauden.
24 h -aukioloajan lisäksi toukokuun aikana elintarvikeosastolla otetaan käyttöön digitaaliset hinnannäytöt, joilla vältetään hintavirheitä sekä parannetaan palvelun sujuvuutta. Myös juomaosasto uudistetaan - tavoitteena on rakentaa Kupittaan K-Citymarketiin yksi Suomen suurimmista olutvalikoimista.
Sushia ja muita tuoreita makuja
Myös kaupan Smooth it -pisteen myyntitila laajenee. Tuoreiden makujen ystäviä ilahduttaa varmasti myös ananaksen kuorintakone. Alanteen tilan marjanmyyntipiste avataan marjakauden alkaessa kaupan pääoven vieressä. Toukokuun loppupuolella kaupassa aukeaa myös odotettu sushi-piste. Touko-kesäkuun aikana uudistetaan leipomon ja kahvilan valikoimat.
Verkkokaupan palvelut laajenevat
Verkkokaupan osalta K-Citymarket Turku Kupittaa on alkanut palvella asiakkaitaan myös lauantaisin. Verkkokauppaa laajennettiin huhti-toukokuun vaihteessa vielä siten, että myös noutopalvelu on mahdollista. Noutopalvelussa kaupan henkilökunta kerää tuotteet asiakkaalle valmiiksi ja asiakas noutaa ne kaupasta. Jatkossa K-Citymarket Kupittaalta on siis mahdollista tilata verkkokaupan ostokset joko kotiinkuljetuksella tai noudettuna.
- Uskon kauppiaana, että näillä muutoksilla olemme entistä parempi kauppa ja pystymme toteuttamaan paremmin liikeideaamme olemalla ”Aikasi arvoinen kauppa”, kauppias Hannu Aaltonen toteaa viitateen K-Citymarket-ketjun uuteen asiakaslupaukseen.
Uudistuksen kohteet valittiin asiakaspalautteiden perusteella. Kauppias Hannu Aaltonen kertoo, että jatkuva uudistuminen on kaupalle tärkeä asia. Näillä uudistuksilla K-Citymarket Kupittaa pyrkii inspiroimaan entistäkin enemmän asiakkaitaan ja toteuttamaan vaivattomamman ostokokemuksen.