74 uutista ja tiedotetta
K-ruokakaupat ovat olleet edistämässä Reilua kauppaa jo yli 20 vuotta. Suomalaiset ottivat Pirkka Reilun kaupan ruusukimput heti omakseen, kun ne tulivat K-ruokakauppoihin vuonna 2006. Reilun kaupan merkki kukissa on osoitus siitä, että tuottajamaissa on vaikutettu sekä ihmisten että ympäristön hyvinvointiin.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media10.10.2022 12.45
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.10.2022 Kauhajoen K-Rauta saa uudet kauppiaat Mikko Männistöstä ja Sari Väänäsestä, jotka aloittavat kauppiasuransa 5. lokakuuta. He lupaavat, että jokaista asiakasta palvellaan samalla intohimolla, olipa hän kokenut rakentaja tai ensikertaa rautakaupassa asioimassa.
Asiakas, Yritys, Media, Länsi-Suomi05.10.2022 09.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 29.9.2022 Levin K-Rauta Kittilässä saa tänään uudet kauppiaat, kun Arttu Korpela ja Charlotta Kittilä ottavat yrittäjävastuun myymälästä. Nyt alkavassa kauppiasurassa heitä kiehtoo vapaus ja vastuu päästä kehittämään omaa kauppaa asiakkaita kuunnellen.
Asiakas, Yritys, Pohjois-Suomi, Media29.09.2022 09.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.9.2022 Ähtärin K-Rauta saa uuden kauppiaan, kun Henrik Karjula ottaa lauantaina 1. lokakuuta vastuun asiakkaiden palvelusta. Karjula jatkaa myös K-Rauta Alavuden kauppiaana ja uskoo kahden kaupan tuovan kilpailukykyä sekä entistäkin parempaa palvelua ja valikoimaa molempien paikkakuntien asiakkaille.
Asiakas, Yritys, Media, Länsi-Suomi28.09.2022 09.00
Kesko ja Berner aloittivat tammikuussa 2022 pilotin uraauurtavasta kiertotalousyhteistyöstä, jossa Neste K –liikenneasemilla syntyviä kahvinporoja hyödynnetään Pirkka-kotipuutarhanhoitotuotteiden valmistuksessa. Nyt kahvinporoista on jalostettu ensimmäinen testierä kasvumultaa ja toimintatapa laajenee kaikkien Neste K -liikenneasemien käyttöön.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media28.09.2022 09.00
Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräys käynnistyy 22.9.2022. K-kaupat ovat jälleen vahvasti mukana kampanjassa, jossa Roosa nauhojen, rannekkeiden ja arkiostoksiin sopivien Pirkka-lahjoitustuotteiden ostaminen muuttuu arvokkaaksi tueksi suomalaiselle syöpätutkimukselle.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media22.09.2022 11.25
K-Market-kaupat julistautuivat kiusaamisvapaaksi vyöhykkeeksi viime syksynä. Nyt toimintatavalle myönnettiin vuoden 2022 kansanterveyspalkinto. Tunnustuksen jakaa Terveyden ja hyvinvoinnin laitos valtakunnallisesti merkittävästä kansanterveyden hyväksi tehdystä työstä.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media19.09.2022 09.30
K-ryhmä on käynnistänyt aktiivisesti sähkönsäästötalkoot. Ensimmäisinä toimina on vähennetty kauppojen ja toimistojen valaistusta ja säädetty lämmitystä. Asiakkailta saatu palaute sähkönsäästötoimiin on myönteinen.
Vastuullisuus, Yritys, Media16.09.2022 08.30
Lähellä viimeistä käyttöpäivää olevien punalaputettujen tuotteiden ostaminen on hyvä tapa osallistua hävikin vähentämiseen ja samalla säästää rahaa ruokaostoksissa. Systemaattisten hävikkitoimien ansiosta ruokahävikin määrä on vähentynyt K-ryhmässä tänä vuonna 4 % verrattuna viime vuoden vastaavaan ajanjaksoon.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media12.09.2022 09.00
Veden ja energian säästäminen kiinnostaa kuluttajia. K-Raudan tutkimuksen* mukaan kuluttajat osallistuvat energiatalkoisiin suosimalla energiatehokasta valaistusta, ilmalämpöpumppua sekä vettä säästäviä hanoja ja suihkuja. Kyselyssä kartoitettiin jo hankittujen hyödykkeiden tai niiden ostoa suunnittelevien kuluttajien aikeita.
Asiakas, Yritys, Media31.08.2022 11.00