Palveluasiantuntijoita, reklamaatiokäsittelijöitä sekä palveluneuvoja kesäksi K-ryhmään

Suomi: Helsinki, Vantaa, TOIMIHENKILÖ / Julkaistu 18.1.2023
Haku päättyy 31.3.2023
Innostutko kaupasta, uusista haasteista ja ajatteletko digitaalisesti? Haluatko olla luomassa unohtumattomia asiakaskokemuksia? Tule K-ryhmään ja kirjoita oma kappaleesi eurooppalaisen kaupan alan menestystarinaan.

K-ryhmä etsii energiseen ja uudistuvaan joukkoonsa kesäksi palveluasiantuntijoita, reklamaatiokäsittelijöitä sekä palveluneuvojaa päivittäistavarakaupan Kaupan palvelukeskuksen eri tehtäviin.

Tehtävässäsi toimit K-Kampuksella Helsingin Kalasatamassa tai reklamaatiokäsittelijänä Vantaan Hakkilassa osaavissa tiimeissä, jossa opit uutta, ja jotka antaa näköalan kauppojen rajapintaan. Työskentelet Keskon päivittäistavarakaupan Kaupan palvelut–yksikössä Kaupan palvelukeskuksessa.

Palveluasiantuntijan työtehtävät jakautuvat kolmelle eri tiimille.

Täydentämisen- ja saldohallinnan tukitiimi:
Kauppojen sekä sidosryhmien palvelupyyntöjen ratkaisu.
Palvelupyynnöt liittyvät kauppojen tilaamisen, tuloutumisen, saldohallinnan sekä inventoinnin kysymyksiin.
Palveluajat arkisin 07:00 – 16:00

Digi- ja infrapalveluiden tukitiimi:
Kauppojen ja sidosryhmien palvelupyyntöjen ratkaisu sekä kauppojen tietoliikenteen päivystäjän tehtävät.
Palvelupyynnöt liittyvät kauppojen verkkokaupan ja digitaalisten palveluiden (sähköinen hintanäyttö ESL, markkinointinäytöt DS) käytönneuvontaan ja ongelmatilanteisiin.
Palveluajat arkisin 06:00 – 18:00 sekä lauantaisin 07:00 – 15:00

Valikoimien, hintojen ja kampanjoiden tukitiimi:
Kauppojen sekä sidosryhmien palvelupyyntöjen ratkaisu.
Palvelupyynnöt liittyvät valikoimiin, hintoihin, kampanjoihin sekä tuotetietoihin.
Palveluajat arkisin klo 07:00 – 16:00

Palveluneuvoja sekä reklamaatiokäsittelijät työskentelevät osana Tilauspalvelu, reklamaatiokäsittely ja Virheselvitys-tiimiä.

Tilauspalvelussa työskentelet kauppojen asiakaspalvelun parissa niin puhelimitse kuin palvelupyynnöin. Palvelupyynnöt liittyvät reklamaatioihin, tilaus- ja koodikyselyihin, tilauksiin erikoistilanteissa sekä tuotteiden saatavuuskyselyihin.
Reklamaatiokäsittelyssä työskentelet K-ruokakauppojen, Citymarket KT:n, Kespron asiakkaiden sekä Kespron tukkujen reklamaatioiden parissa, ja käsittelet toimitusprosessin virhetilanteisiin liittyviä selvityspyyntöjä. Käsittelet jälkitoimituksia ja siirtoja yhteistyössä kuljetuksen kanssa, sekä hoidat asiakaspalvelua oman vastuualueesi osalta. Tiimissä hoidetaan myös kuljetusterminaalimallin reklamaatioita sekä tavarapalautusten käsittelyä. Työtehtävä sijaitsee Vantaan Hakkilassa.
Palveluajat arkisin klo 07:00 – 16:00


K-ryhmässä saat oman tehtäväsi ohella kokea päivittäin kaupan monipuolisen ja muuttuvan maailman.

Odotamme sinulta:
- Oma-aloitteista ja reipasta työskentelyotetta ja yhteistyökykyä
- Soveltuvaa korkeakoulututkintoa/-opintoja
- Kokemusta vähittäiskaupan maailmasta ja asiakaspalvelutyöstä
- Reklamaatiokäsittelyssä kokemusta logistiikan toiminnoista
- Huolellisuutta ja oma-aloitteellisuutta
- Erinomaista suomen kieltä
- Eduiksi katsomme kokemuksen K-ruokakaupoissa työskentelystä ja kauppojen järjestelmien käyttämisestä sekä reklamaatiokäsittelyssä kokemuksen Kesko logistiikan toiminnoista.

Kaupan ala on jatkuvassa murroksessa ja tarjoaa siten mielenkiintoisen työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää jokaisen yksilöllisiä vahvuuksia.

Tarjoamme sinulle:
• Loistavan mahdollisuuden päästä osallistumaan kauppojen tukitoimintoihin
• Mukavan ja tekevän tiimin taustallesi sekä loistavat työkaverit rinnallesi
• Työn jossa voit yhdistää teknisen osaamisen ja maustaa sitä loistavilla asiakaspalvelutaidoillasi
• Näköalapaikan kaupan maailmaan ja tukiprosesseihin sen taustalla

K-ryhmä on uudistuva, vahva ja vastuullinen toimija yhdeksässä maassa, ja meillä voit rakentaa uran eurooppalaisen kaupan huippuosaajien rinnalla. Tarjoamme sinulle joka päivä yhä mielenkiintoisempaa tekemistä sekä uusia näköaloja. Pidämme myös visusti huolta toisistamme, asiakkaista, yhteiskunnasta ja ympäristöstä.

Tehtävä on määräaikainen kesätyö ajalla 2.5.-31.8.2023.

Lisätietoja tehtävistä antaa:
Palvelupäällikkö Mikko Rintamäki – Täydentämisen ja saldohallinnan tukitiimi
mikko.rintamaki@kesko.fi tai puh. 050 4125778
Soittoaika arkisin klo 14:00 jälkeen

Palvelupäällikkö Jaana Ylärinne – Digi- ja infrapalveluiden tukitiimi
jaana.ylarinne@kesko.fi tai puh. 050 3507572
Soittoaika 06.02.2023 kello 13:00 – 15:00

Palvelupäällikkö Marika Kulmala – Valikoimien, hintojen ja kampanjoiden tukitiimi
marika.kulmala@kesko.fi tai puh. 050 5681230
Soittoaika 09.02.2023 klo 11:00 – 15:00

Palvelupäällikkö Piia Kortelainen – Tilauspalvelu
piia.kortelainen@kesko.fi tai puh. 050 5030030
Soittoaika 06.02.2023 klo 11:00 – 15:00

Reklamaatiokäsittelyn esihenkilö Sampsa Veikkola – Reklamaatiokäsittely KV2 (K-ruokakaupat)
sampsa.veikkola@kesko.fi puh. 0400 654704
Soittoaika 06.02.2023 klo 11:00 – 15:00

Reklamaatiokäsittelyn esihenkilö Pasi Surakka – Reklamaatiokäsittely KV1 (Kespro ja KCM KT)
pasi.surakka@kesko.fi tai puh. 050 4083114
Soittoaika 06.02.2023 klo 11:00 – 15:00


Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 31.3.2023 mennessä oheisen linkin kautta.

Haastattelut aloitetaan jo hakuajan kuluessa, ja paikat täytetään sopivien henkilöiden löydyttyä - hakuajan määräajasta huolimatta.

-----------
K-ryhmässä voit rakentaa uran 45 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Itsenäiset ja kilpailuhenkiset K-kauppiasyrittäjät ovat työmme sielu, ja heidän innoittamanaan koko K-ryhmää ajaa vahva kutsumus: hyvä ruoka, ihmisten arjen helpottaminen ja maailman tekeminen paremmaksi paikaksi elää. Toimimalla vahvasti yhdessä läpi talon pystymme jatkuvasti ylittämään asiakkaidemme odotukset kivijalassa, B2B-kumppanina ja verkossa.
Takaisin ylös