K-Market Veto valittiin Pohjanmaan ja Satakunnan parhaaksi K-Marketiksi

Pohjanmaan ja Satakunnan paras K-Market vuosimallia 2023 on valittu. Alueen parhaan kaupan palkinnon sai vimpeliläinen K-Market Veto, jonka kauppiaina toimivat äiti Ulla Laakso ja tytär Mari Takala.

K-Market Vedon ytimessä on kaupan timanttinen tiimi, ja kaupan toimintaa ohjaa yhdessä henkilökunnan kanssa laadittu kauppakohtainen liikeidea. Kauppa saa kiitosta lämpimästä ja läheisestä tunnelmasta, josta huokuu aito oman kylän kaupan henki. Lisäksi koko henkilökunta heittäytyy upeasti muun muassa kaupan sosiaalisen median sisältöihin.

“Olemme todella otettuja tästä ja ennen kaikkea ylpeitä meidän ihanasta ja ystävällisestä henkilökunnasta”, sanoo kauppias Ulla Laakso

“Olemme panostaneet sosiaalisen median kanaviin kovasti ja henkilökuntamme on niissä innolla mukana. Suunnitelmallinen sisällöntuotanto on minun ja kaupan somevastaavan yhteistyötä”, kauppias Mari Takala jatkaa.

Alueen paras K-Market valitaan sen perusteella, miten se on kehittänyt liikevaihtoaan, menestynyt asiakastyytyväisyystutkimuksissa ja miten kaupan henkilöstöjohtaminen toimii. Palkintoon vaikuttaa myös se, miten kaupan liikeidea tulee asiakkaiden arjessa näkyväksi ja miten kauppa kehittyy ajassa.

“K-Market Vedossa viihtyvät sekä henkilökunta että asiakkaat, siitä kertovat niin palautekanavat kuin henkilöstötutkimuksetkin. Tässä perheessä ollaan kauppiaita jo neljännessä sukupolvessa, ja kauppiaat ovat paikallisesti hyvin aktiivisia. Yhdessä tekemisen meininki näkyy kaikessa toiminnassa”, palkintoa perustelee K-Market-ketjun johtaja Jesper Åberg

K-Market-ketju palkitsee joka vuosi parhaita kauppojaan alueellisesti ja valtakunnallisesti. Lisäksi kauppoja palkitaan erilaisten vuosittain vaihtuvien teemojen perusteella.

Länsi-Suomen erikoispalkitut K-Marketit 2023:

• Paras myynnintekijä: Mikko Kuusisto, K-Market Kärki, Seinäjoki

• Paras liikeidea: Joona Pesonen, Matilda Tistelgren, K-Market Kissanmaa, Tampere

• Paras verkkokauppa: Paula Kiiveri, K-Market Teekkarinkatu, Tampere

• Asenne !: Mikko Holopainen, Jonna Holopainen, K-Market Kirstinpuisto, Turku

• Asiakastyytyväisyys: Niina Etelätalo, K-Market Ahlainen, Ahlainen

• Tulokas: Erika Alander, K-Market Apiankatu, K-Market Sointula, Valkeakoski

• Paikallinen vaikuttaja: Aleksi Pulkkinen, K-Market Ruovesi, K-Market Visuvesi, K-Market Runoilijankulma, Ruovesi ja Visuvesi

• Uudistaja: Kenneth Sten, K-Market Stenco, Övermalax

• Elämäntyöpalkinto: Kari Laurila, Sari Laurila, K-Market Villilä, Tampere

• Aktiivinen markkinoija: Anni Puhakka, K-Market Deli, Turku

• Aktiivinen markkinoija: Laura Pietilä, K-Market Luotsipoika, Luvia