Turun suurin K-Market avataan torstaina

Turku saa uuden kaupan, kun K-Market Kirstinpuisto avaa ovensa torstaina 28.9. kello 10. Uutta kauppaa luotsaavat Mikko ja Jonna Holopainen.

Uusi K-Market sijaitsee Kirstinpuistossa Turun keskustan ja sataman läheisyydessä osoitteessa Kirstintasku 3. Avajaisten kunniaksi kauppiaat tarjoavat 500 ensimmäiselle asiakkaalle munkkikahvit. Lisäksi kaupasta löytyy paljon erilaisia avajaistarjouksia. Avajaisviikolla 30.9. järjestetään Lasten Lauantai, jolloin kaupalta löytyy ohjelmaa perheen pienimmille.

”Haluamme toimia Kirstinpuiston sydämenä ja olla osana uudelle alueelle kehittyvää yhteisöä”, Mikko ja Jonna Holopainen sanovat.

Uudessa kaupassa on yli 800 neliömetriä myyntitilaa ja valikoimaa kehitetään aktiivisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Valikoimista löytyy vaihtoehtoja eri hintaisiin ostoskoreihin laadusta tinkimättä.

“Toimintamme edellytys on olla asiakkaidemme näköinen lähikauppa ja haluamme tarjota Turun parasta asiakaspalvelua. Olemme panostaneet asiakkaiden toiveiden mukaan laajaan vegevalikoimaan”, Holopaiset kertovat.

Kauppa panostaa myös hävikin minimointiin. Holopaiset tuovat Kirstinpuistoon Ruma mutta hyvä -nimellä kulkevan tavan myydä hävikkiuhan alla olevat hedelmät ja vihannekset edullisemmin. Hävikkiä torjutaan myös tarjoamalla asiakkaille erilaisia hävikkikasseja.

Lisäpalveluina kauppa tarjoaa kattavat pakettipalvelut sekä Woltin pikatoimitukset.

K-Market Kirstinpuisto on avoinna arkisin aamuseitsemästä iltakymmeneen. Lauantaisin kauppa palvelee kello 9–22 ja sunnuntaisin 10–22. Pysäköinti on pyritty tekemään helpoksi parkkihallin ja kadunvarsipaikoituksen avulla.