Loviisan asuntomessualueelle avautuu uusi K-Market

Loviisassa avataan torstaina 6.7. kello 10 uusi kauppa, K-Market Kuningattarenranta. Samalla uransa K-kauppiaana aloittaa Peter Hortling.

K-Market Kuningattarenranta on tehty uuden asuinalueen ja kauppiaansa näköiseksi. Asuntomessualueella sijaitsevan kaupan avajaisia vietetään päivää ennen messujen alkamista.

”Mahtavaa olla mukana rakentamassa paikallista yhteisöä ja aivan uutta asuinaluetta. Uusi kauppa on hieno esimerkki alueen kehityksestä”, kertoo kauppias Peter Hortling.

K-Market Kuningattarenranta on helposti lähestyttävä, nopean ostamisen kauppa. Valikoimia rakennetaan aktiivisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Tuotetoiveita on otettu vastaan jo ennen kaupan avaamista. Kaupasta löytyy muun muassa paikallisen vegaaniyhteisön kanssa suunniteltu osio. Lisäksi myyntiin on tulossa runsaasti paikallista valikoimaa, kuten Malmgårdin kartanon tuotteita.

”Meidän kaupassamme valikoimaan, laatuun ja asiakaspalveluun voi luottaa. Haluamme yllättää ja inspiroida asiakkaita. Meille voi aina kertoa toiveita ja ideoita sekä paikan päällä että kaupan somessa. Huolehdimme siitä, että meiltä löytyy jokaiselle jotakin sekä valikoiman että hinnan puolesta”, avaa Hortling.

K-Market Kuningattarenrannan avaus tapahtuu juhlallisesti nauhan leikkauksella. Tarjolla on paikallisen leipomon sacher-kakkua sekä Suomen parhaaksi kahvipaahtimoksi valitun Kaffa Roasteryn kahvia. Avajaistunnelmaa tuovat myös kaupan kesäterassi sekä arvonnat, joista voi voittaa tuotepalkintoja.

K-Market Kuningattarenrannasta saa asiakaspalvelua sekä suomeksi että ruotsiksi. Lisäpalveluina kauppa tarjoaa ensimmäisenä K-Marketina Loviisassa Wolt-pikatoimitukset. Kaupalta löytyvät Matkahuollon, Schenkerin ja Postnordin pakettipalvelut sekä Veikkauksen On Line-palvelut. Mökkiläisille löytyy myös esimerkiksi nestekaasumyynti.

Uuden K-Market Kuningattarenrannan aukioloajat ovat arkisin klo 6.30–22.00, lauantaisin 8.00–22.00 ja sunnuntaisin 9–22.00.