711 uutista ja tiedotetta
Suomalaisten into suosia kotimaisia tuotteita on vahvistunut viime vuosien aikana. Jouluna moni haluaa ilahduttaa tavaralahjan sijaan läheisiään syötävällä lahjalla, ja lähiruokaa ostetaan joulukuussa enemmän kuin muina kuukausina. K-ryhmän myyntidatan mukaan jouluna lähiruokaostoksia tekevät etenkin alle 35-vuotiaat pariskunnat. Pientuottajalta ostettu ruokalahja on yksi tapa vaikuttaa suomalaisen ruoantuotannon menestymiseen myös tulevaisuudessa. Kokosimme vinkit ja syyt valita joululahjaksi tai tuliaisiksi pientuottajan tuote.
Media13.12.2022 12.00
13.12.2022 12.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 13.12.2022 Vesa ja Kukka Lahtinen aloittavat kauppiasuransa 4.1.2023 K-Market Lohjanportissa Lohjan Muijalassa.
Media, Etelä-Suomi13.12.2022 11.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 13.12.2022 Tommi Karlsson aloittaa kauppiasuransa Porvoon K-Market Gammelbackassa 8.1.2023.
Media, Etelä-Suomi13.12.2022 10.30
12.12.2022 14.00
Kesko on valittu toimialansa parhaana eurooppalaisena yrityksenä mukaan arvostettuihin Dow Jonesin kestävän kehityksen DJSI World ja DJSI Europe -indekseihin. Maailmanlaajuisessa DJSI World -indeksissä Kesko nousi toimialansa kolmanneksi parhaaksi yritykseksi. Arvioinnin kohteena olivat muun muassa yritysten ilmastotyö, kestävät valikoimat, läpinäkyvät toimitusketjut sekä työterveys ja -turvallisuus.
Vastuullisuus, Sijoittaja, Media12.12.2022 14.00
12.12.2022 14.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.12.2022 Loimaan K-Rauta saa uuden kauppiaan Henri Thilmanista, joka aloittaa kauppiasuransa 16. joulukuuta. Hänen tavoitteenaan on jatkaa kaupan menestyksekästä polkua ja kehittää kauppaa aina asiakastarpeiden mukaisesti.
Yritys, Media, Varsinais-Suomi ja Häme12.12.2022 09.00
Kaupan toimintaympäristössä on tällä hetkellä merkittäviä epävarmuuksia, jotka ovat vaikuttaneet voimakkaasti myös asiakaskäyttäytymiseen.
Media08.12.2022 13.30
K-ryhmän kaikkien aikojen suurin lahjoitussumma syntyi Roosa nauhojen, rannekkeiden ja Roosa nauha -tuotteiden myynnistä K-ruokakaupoissa. 14-vuotisen Roosa nauha -yhteistyön aikana K-ryhmä on kerännyt yhdessä asiakkaidensa kanssa yhteensä 5,36 miljoonaa euroa suomalaiselle syöpätutkimukselle.
Vastuullisuus, Yritys, Media08.12.2022 09.58