72 uutista ja tiedotetta
06.07.2022 09.50
K-kauppojen hyllyt pullistelevat kesäisin monenlaisia lähituotteita. Yksi erikoisuus usean K-kaupan valikoimassa on kaupan oma hunaja, jota varten tarhataan mehiläisiä kauppojen katoilla ja lähipeltojen reunoilla. Viileän alkukesän jälkeen tämän kesän hunajasatoa odotetaan jännityksellä.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media, Länsi-Suomi04.07.2022 11.30
K-RYHMÄ LEHDISTÖTIEDOTE 29.6.2022 K-Rauta tuo upean designin kaikkien saataville, sillä ohjeet huonekalustemalliston tekemiseksi ovat jaossa k-rauta.fi-verkkosivustolla.
Asiakas, Yritys, Media29.06.2022 10.00
Mihin viedä muovi-, kartonki-, metalli- ja lasipakkausjäte tai vanhat paristot mökkeillessä? Kesämökeillä jätteiden lajittelu voi tuntua haastavammalta kuin kaupunkikodeissa. Lajittelu sujuu kuitenkin vaivattomasti vaikkapa kauppareissun yhteydessä ja samalla arvokkaat raaka-aineet saadaan kiertoon.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Itä-Suomi, Media29.06.2022 09.00
K-ryhmä ja Paulig käynnistivät syksyllä 2021 yhteistyön kestävän kahvinviljelyn puolesta, johon osallistettiin mukaan K-kauppojen asiakkaat. Onnistunut vastuullisuusyhteistyö on edennyt kahvitiloille asti. Nicaragualaiseen Jose de la Luzin kylään on istutettu nyt 84 000 uutta kahvipuuta ja 2 000 varjopuuta.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media14.06.2022 09.07
Kesko on uudistanut hankintalinjauksiaan metsäkadon ja luontokadon ehkäisemiseksi. Uuden metsäkatolinjauksen mukaisesti Keskon omien brändien valikoimiin hyväksytään vain 100 % kestävästi tuotettua puuta, paperia, palmuöljyä, soijaa, kaakaota, kahvia ja teetä.
Vastuullisuus, Yritys, Media13.06.2022 14.38
Banaani on jo vuosikymmenien ajan ollut suomalaisten suosikkihedelmä. Banaanintuotannosta on kuitenkin tullut haastavampaa ilmastonmuutoksen ja sen aiheuttamien sään ääri-ilmiöiden vuoksi. K-ryhmä avaa nyt entistä tarkemmalla tasolla kestosuosikin alkuperää ja reittiä kaupan hyllylle Tuotteiden jäljillä -sivustolla.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media09.06.2022 10.00
Ravintola-alan työvoimapula rajoittaa jo alan kasvua. Foodservice-tukku Kespron ja henkilöstöpalveluja tuottavan Eezyn yhteistyön myötä henkilöstövuokrauksen käyttöönotto on ravintoloille edullisempaa Kespro Palvelut -alustan kautta. Yhteistyö on osa Kespron uudistumista, jossa asiakkaille tarjotaan foodservice-tuotteiden lisäksi erilaisia palveluja.
Yritys, Media08.06.2022 09.00
K-ryhmän tavoitteena on lisätä Sydänliiton myöntämä Sydänmerkki noin 200 olemassa olevaan Pirkka ja Pirkka Parhaat -tuotteeseen. Sydänmerkki myönnetään tuotteille, jotka ovat terveellisempiä valintoja omassa tuoteryhmässään. Toimenpide liittyy K-ryhmän tavoitteeseen tehdä hyvinvointia edistävät ruokavalinnat asiakkaille mahdollisimman helpoksi.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media02.06.2022 10.00
K-ryhmä lehdistötiedote 20.5.2022
Työpaikat, Yritys, Media20.05.2022 10.00