615 uutista ja tiedotetta
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.3.2020 K-Market Ukko-Pekan ja K-Market Veturin kauppiaina Hyvinkäällä aloittavat Katariina ja Petri Tsutsunen. Tsutsuset ottavat kaupat vastaan huhtikuun lopussa.
Media, Etelä-Suomi12.03.2020 10.00
12.03.2020 08.30
MobilePay-mobiilimaksusovellus on kasvattanut tasaisesti suosiotaan Suomessa ja vakiinnuttanut asemansa varsinkin henkilöiden välisissä maksuissa. Mahdollisuudet maksaa MobilePaylla myös kaupassa paranivat entisestään, kun palvelu otettiin helmikuun aikana käyttöön kaikissa noin 1 200 K-ruokakaupassa. Tämän myötä maksutapa käy nyt valtaosassa Suomen päivittäistavarakauppoja.
Media12.03.2020 08.30
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 11.3.2020 Hyvinkäällä on aloitettu uuden K-Market Ukko-Pekan kaupparakennuksen asennustyöt. Uuden Ukko-Pekan pinta-ala on noin 970 neliötä ja rakennusaikaa muutama kuukausi.
Media, Etelä-Suomi11.03.2020 13.00
Suomen Jäätelön ja K-ruokakaupan yhdessä ideoima vegaaninen kierrätysbanaanijäätelö BANANASAJÄÄMÄ on pian saatavilla K-ruokakaupoista. Bananasajäämä banaanijäätelö on lopputulos viime syksyisestä kehitysyhteistyöstä, joka sai alkunsa, kun K-Supermarket Redin Tikkalan kauppiasveljekset harmittelivat joitakin hylkyyn meneviä tummaksi päässeitä banaaneja.
Vastuullisuus, Työpaikat, Yritys, Media10.03.2020 13.00
10.03.2020 13.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.3.2020 Piritta ja Arto Martinmäki aloittavat K-ruokakauppiaan uransa Sievin K-Market Muttissa huhtikuun alussa.
Pohjois-Suomi, Media09.03.2020 13.00
Enemmän malleja markkinoille ja lisää latauspisteitä. Sähköautojen suosio saattaa kasvaa vuonna 2020 ratkaisevasti, mutta silti valtaosa autoista on vielä pitkään jotain muuta. Liikenteen päästövähennystavoitteet edellyttävät yhtä lailla myös autokannan uudistumista. K-ryhmä on autoilun muutoksessa aktiivisesti mukana.
09.03.2020 08.40
Ilmastonmuutos herättää suomalaisissa voimakkaita tunteita. Osa kansasta vaatii vaikuttavia tekoja, osa näkee median paisuttelevan kriisiä, eikä usko muutokseen. K-ryhmässä kahtiajako näkyy selvästi asiakaspalautteissa. Ilmastotekojen viestintään ja markkinointiin on siksi valjastettu uusi hahmo – Kiroileva hiili – jonka kautta tunteita herättävään aiheeseen pyritään tuomaan huumoria ja lisää ymmärrettävyyttä.
09.03.2020 08.40
K-ryhmän uuden hiilijalanjälkimittarin avulla jokainen voi seurata omien ruokaostosten vaikutusta ilmastoon. Tiedot ruoan ympäristövaikutuksista kiinnostavat totta kai myös ruoka-alan tuottajia ja muita toimijoita. K-Ostokset-palvelu on herättänytkin jo valtavan suurta kiinnostusta, mutta vaikuttaako tieto oman ostoskorin valintoihin? Voidaanko datalla muuttaa maailmaa ja rakentaa kestävämpää tulevaisuutta?
09.03.2020 08.40