
669 uutista ja tiedotetta
Valmisruokahyllyn valikoima on muuttunut merkittävästi viimeisen parin vuoden aikana, ja koronavuosi on vielä entisestään lisännyt erityisesti laadukkaamman valmisruoan kysyntää. Ravintoloitsija Pekka Terävän uusi OLO Creative Kitchen -valmisruokasarja muodostaa menukokonaisuuden, josta voi valita alkuruoan, pääruoan ja jälkiruoan. Idea uudesta aluevaltauksesta syntyi vuosi sitten ensimmäisten koronarajoitusten astuessa voimaan ja sarja lanseerataan juuri uusien rajoitusten kynnyksellä.
Yritys, Media01.03.2021 10.26
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 1.3.2021 Sami ja Jonna Vartiainen siirtyvät Polvijärveltä K-Market Citykummun ja Alavinkadun kauppiaiksi 19.4.
Itä- ja Keski-Suomi, Media01.03.2021 09.00
26.02.2021 11.53
Kaakaota Afrikasta, soijaa Etelä-Amerikasta ja palmuöljyä Indonesiasta – miten K-ryhmä varmistaa, ettei sen myymien tuotteiden tuotanto aiheuta haittaa ympäristölle? K-ryhmä näkee luontokadon merkittävänä uhkana ja vahvistaa tänä vuonna biodiversiteettityötään entisestään. Asiakkaille tarjotaan lisää kestäviä vaihtoehtoja, kuten vastuullisuussertifioituja tuotteita, hävikkimehuja ja kierrätettäviä pakkauksia.
Vastuullisuus, Sijoittaja, Yritys, Media26.02.2021 11.49
26.02.2021 10.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 25.2.2021 Jonne Kiviharju aloittaa kauppiasuransa Puistolan K-Market Puistorissa 7.3.
Media, Etelä-Suomi25.02.2021 13.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.2.2021 Lahdessa kahta K-Marketia luotsaava kauppias Leena Nykänen on palkittu Vuoden kauppiaan diplomilla ansiokkaasta toiminnastaan.
Media, Etelä-Suomi24.02.2021 12.30
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.2.2021 Kerttu Vesterinen aloittaa K-Market Perälän kauppiaana 15.3.
Media, Länsi-Suomi24.02.2021 09.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 23.2.2021 Tervakoskella toimivan K-Market Tervapadan kauppias on palkittu Vuoden Teko-palkinnolla. Ville perusti kaupalleen kiusaamisvapaan vyöhykkeen ja turvapaikan sekä innosti myös useita muita kauppiaskollegoitaan samanlaiseen tekoon.
Vastuullisuus, Media, Etelä-Suomi23.02.2021 13.00
K-ruokakaupoissa syntyvän hävikin vähentyminen on ollut monen tekijän summa. Koronavuoden kysynnän kasvun ohella laskua ovat kiihdyttäneet K-ryhmän aktiiviset toimet ruokahävikin pienentämiseksi, kauppiaiden kekseliäät ratkaisut, alati lisääntyvät hävikkiä hyödyntävät tuotteet sekä kuluttajien kiinnostus lähellä viimeistä käyttöpäivää oleviin alennettuihin tuotteisiin.
Vastuullisuus, Yritys, Media22.02.2021 10.45