670 uutista ja tiedotetta
29.04.2021 13.00
Kotimaisten tuotteiden ja yritysten suosiminen on globaali ilmiö, Suomi on tässä kansainvälisessä vertailussa huipulla: halumme suosia läheltä tulevaa on korkeampi kuin keskimäärin muualla maailmassa. K-ruoka- ja rautakauppojen korkean kotimaisuusasteen eteen tehdään töitä monin tavoin ja se näkyy myös K-ryhmän myyntidatassa. Alueellisesti kotimaisten tuotteiden suosio on ruokakaupassa korkeimmillaan pohjoisessa ja idässä. Vuoden 2020 aikana kotimaisten tuotteiden ja erityisesti alkuperämerkittyjen tuotteiden myynti on ollut selvästi markkinakehitystä korkeammalla tasolla.
Vastuullisuus, Yritys, Media29.04.2021 08.30
29.04.2021 08.30
Eemeli Aaltonen aloittaa heinäkuussa K-Citymarket Salon kauppiaana. Nykyinen kauppias Tom Eriksson jää eläkkeelle.
Media, Länsi-Suomi29.04.2021 08.30
28.04.2021 13.00
K-GRUPPENS REGIONALA MEDDELANDE 28.4.2021 K-gruppens försäljning i Södra Österbotten och Österbotten uppgick till sammanlagt 112,6 miljoner euro (moms 0 %) i början av året.
Media, Länsi-Suomi28.04.2021 10.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.4.2021 K-ryhmän myynti oli alkuvuonna Päijät-Hämeessä 77 miljoonaa euroa (alv 0 %) ja se kehittyi 10,1 %.
Media, Etelä-Suomi28.04.2021 10.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.4.2021 K-ryhmän myynti oli alkuvuonna pääkaupunkiseudulla yhteensä 586,5 miljoonaa euroa (alv 0 %) ja se kehittyi 7,6 %. K-ryhmän pääkaupunkiseudun alueeseen kuuluvat Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen.
Media, Etelä-Suomi28.04.2021 10.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.4.2021 K-ryhmän myynti Etelä-Savossa oli alkuvuonna yhteensä 47,3 miljoonaa euroa (alv 0 %) ja se kehittyi 8,1 %.
Itä- ja Keski-Suomi, Media28.04.2021 10.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.4.2021 K-ryhmän myynti oli alkuvuonna Kanta-Hämeessä yhteensä 69,7 miljoonaa euroa (alv 0 %) ja se kehittyi 8,5 %.
Media, Etelä-Suomi28.04.2021 10.00