670 uutista ja tiedotetta
K-ryhmä ja Fortum ovat aloittaneet yhteistyön, jonka tarkoituksena edistää Fortum Circo®-kierrätysmuovin käyttöä uusissa tuotteissa. Yhteistyö aloitettiin selvittämällä kierrätysmuoviin liittyviä mielikuvia kuluttajatutkimuksen avulla. K-ryhmän asiakasyhteisö Kylässä toteutetun tutkimuksen mukaan kierrätysmuovi sopii useimpiin käyttötarkoituksiin ja siitä valmistetut tuotteet luovat myös merkitystä kuluttajien lajittelulle.
Vastuullisuus, Yritys, Media26.05.2021 14.24
Kespron Suomeen tuomalla EGU-burgerilla on hyvät mahdollisuudet nousta kesän 2021 ruokailmiöksi. Trendi on Los Angelesista, jossa hampurilaisessa lihan korvaaminen kananmunalla on kasvattanut suosiota viime vuosina.
Media25.05.2021 09.30
25.05.2021 09.30
K-RYHMÄ LEHDISTÖTIEDOTE 25.5.2021 K-Raudan ja Ainoakodin asuntomessukohteessa pääsee ihastelemaan suomalaisten suunnittelijoiden kuvatapetteja ja kotimaisten valmistajien sisustustuotteita. Erikoisuutena kohteessa on taloon yhdistetty ulkosauna, jonne kuljetaan terassilta. Ainoa Fiksu -talo tarjoaa saavutettavan unelman kompaktin kokonsa ja edullisuutensa ansiosta.
Media25.05.2021 09.00
25.05.2021 09.00
24.05.2021 13.35
24.05.2021 08.30
Urakoitsijat ja muut yritysasiakkaat ovat koronan siivittämänä siirtyneet voimalla verkko-ostajiksi. Trendiä todistaa Onnisen digitaalisten palveluiden käytön ennätysvahva kasvu. Verkkokaupan käyttö on lisääntynyt 50 %, ja Onninen Express -myymäläasiointi omaan kännykkään ladatulla sovelluksella kasvoi jopa 90 % viime vuoteen verrattuna.
Media24.05.2021 08.30
Mikko Kontio aloittaa elokuussa K-Citymarket Hämeensaaren kauppiaana. Nykyinen kauppias Eemeli Aaltonen siirtyy kauppiaaksi Salon K-Citymarketiin.
Media24.05.2021 08.30
K-ryhmän ruokakaupoissa aloitettiin 2016 Tuottajalle kiitos -toimintamalli, jossa kuluttaja voi tuotteita ostamalla tukea suomalaisia maataloustuottajia. Nyt tukisumma on liki 5,5 miljoonaa euroa.
Vastuullisuus, Media21.05.2021 09.47