Uutiset ja tiedotteet

Tarkenna aihe


757 uutista ja tiedotetta

Helmikuu 2022

K-ryhmän myynti oli viime vuonna Pohjois-Karjalassa 279 miljoonaa euroa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.2.2022 K-ryhmän myynti oli viime vuonna Pohjois-Karjalassa yhteensä 278,9 miljoonaa euroa (alv 0 %) ja se kasvoi 4,4 %.

Itä-Suomi, Media

03.02.2022 08.08

K-ryhmän myynti kasvoi viime vuonna Pohjois-Pohjanmaalla hienosti 8,4 %

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.2.2022 K-ryhmän myynti kasvoi viime vuonna Pohjois-Pohjanmaalla 8,4 % ja se oli yhteensä 794,3 miljoonaa euroa (alv 0 %).

Pohjois-Suomi, Media

03.02.2022 08.08

K-ryhmän myynti kasvoi Pohjois-Savossa viime vuonna 6,3 %

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.2.2022 K-ryhmän myynti oli viime vuonna Pohjois-Savossa yhteensä 480,9 miljoonaa euroa (alv 0 %) ja se kasvoi 6,3 %.

Itä-Suomi, Media

03.02.2022 08.08

K-ryhmän myynti Päijät-Hämeessä oli viime vuonna 346 miljoonaa euroa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.2.2022 K-ryhmän myynti oli Päijät-Hämeessä viime vuonna yhteensä 346,0 miljoonaa euroa (alv 0 %) ja se kasvoi edelliseen vuoteen verrattuna 5,8 %.

Media, Etelä-Suomi

03.02.2022 08.08

K-ryhmän viime vuoden myynti pääkaupunkiseudulla vahvassa kasvussa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.2.2022 K-ryhmän myynti kasvoi viime vuonna pääkaupunkiseudulla 5,6 % ja se oli yhteensä 2 494,0 miljoonaa euroa (alv 0 %).

Media, Etelä-Suomi

03.02.2022 08.08

K-ryhmän myynti oli Uudenmaan alueella viime vuonna 946 miljoonaa euroa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.2.2022 K-ryhmän myynti oli viime vuonna Keskon Uudenmaan alueella yhteensä 945,8 miljoonaa euroa (alv 0 %) ja se kasvoi 4,8 % edelliseen vuoteen verrattuna. K-ryhmän Uudenmaan alueeseen kuuluvat Uudenmaan maakunta pois lukien Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen.

Media, Etelä-Suomi

03.02.2022 08.08

K-ryhmä ylsi viime vuonna Satakunnassa 7,3 %:n kehitykseen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.2.2022 K-ryhmän myynti oli viime vuonna Satakunnassa yhteensä 395,3 miljoonaa euroa ja se kasvoi 7,3 %.

Media, Lounais-Suomi

03.02.2022 08.08

Kestävä Tuote -merkintä helpottaa Kespron asiakkaiden valintoja

Kespro helpottaa asiakkaidensa vastuullisten valintojen tekemistä merkitsemällä tuotteidensa taustatietoihin Kestävä tuote -merkinnän, jos tuote on valmistettu vastuullisesti. Uusi merkintä tuli käyttöön joulukuussa 2021 ja sen käyttö laajenee vähitellen.

Vastuullisuus, Asiakas, Media

02.02.2022 16.28

Takaisin ylös