Uutiset ja tiedotteet

Tarkenna aihe


537 uutista ja tiedotetta

Maaliskuu 2022

Kotkan K-Market Hovinsaari ja Hovila saavat uuden kauppiaan Evi Vaaralasta

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 1.3.2022 Evi Vaarala aloittaa kauppiasuransa Kotkassa K-Market Hovinsaaressa 20.3. ja K-Market Hovilassa 27.3.

Media, Etelä-Suomi

01.03.2022 09.00

Helmikuu 2022

Pia Hietakangas Tampereelle kahden K-Marketin kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.2.2022 Pia Hietakangas aloittaa kauppiasuransa Tampereella 1.4.2022. Silloin hän avaa omilla avaimillaan sekä K-Market Tullintorin kuin K-Market Vellamonkadunkin ovet.

Media, Länsi-Suomi

28.02.2022 12.00

Jaana Karhu aloittaa kauppiasuransa Lappeenrannassa kolmen K-Marketin voimin

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.2.2022 Jaana Karhu aloittaa kauppiasuransa Lappeenrannassa 17.3., kun hän saa silloin K-Market Ratakadun avaimet. 1.4. hänen kauppaperheeseensä liittyy K-Market Kanneli ja 14.4. K-Market Vapari.

Itä-Suomi, Media

28.02.2022 09.00

Joel Mettälä on uusi K-Market Savitaipaleen kauppias

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 25.2.2022 Joel Mettälä aloittaa K-Market Savitaipaleen uutena kauppiaana 1.4.2022

Itä-Suomi, Media

25.02.2022 10.00

Miika Helén K-Supermarket Petosen kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.2.2022 Miika Helén aloittaa Kuopiossa K-Supermarket Petosen kauppiaana 1.4.2022.

Itä-Suomi, Media

24.02.2022 11.00

K-Citymarket Pirkkalaan avautuva uusi ravintola on ainoa laatuaan: kolme kovaa suomalaisbrändiä saman katon alle

K-Citymarket Pirkkalaan avattava Birk-ravintola kokoaa saman katon alle kolme suomalaista ravintolabrändiä: Jim Lim by Farangin, Naughty BRGR’n ja Via Tribunalin. Samasta K-Citymarket Pirkkalan ravintolamaailman keittiöstä tarjoillaan myös kaupan omaa sushia.

Media

23.02.2022 14.24

Arto Tuominen ja Jonna Hyvärinen kahden kaupan kauppiaiksi Ylöjärvellä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.2.2022 Arto Tuominen ja Jonna Hyvärinen aloittavat Ylöjärvellä kahden kaupan kauppiaina 1.4. Heille siirtyvät K-Supermarket Linkki ja K-Market Vuorentausta.

Media, Länsi-Suomi

22.02.2022 09.00

Hävikkihylly löytyy yhä useammasta K-ruokakaupasta – punalaputettujen tuotteiden myynti kasvoi viime vuonna 12 prosenttia

K-ryhmä saavutti tavoitteensa vähentää ruokahävikkiä vuoden 2016 tasolta 13 prosenttia vuoteen 2021 mennessä. Systemaattisen valikoimahallinnan lisäksi tavoitteen saavuttamisessa tärkeässä roolissa ovat olleet K-kauppojen innovatiiviset ratkaisut, kuten hävikkihyllyt ja alati lisääntyvät hävikkiä hyödyntävät tuotteet, sekä punalaputettujen tuotteiden suosio.

Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media

21.02.2022 09.00

Takaisin ylös