118 uutista ja tiedotetta
Suomen koripallomaajoukkue Susijengi lähtee mukaan kiusaamisvapaalle vyöhykkeelle. Kiusaamisvapaa vyöhyke on K-Market-ketjun toimintamalli, joka muistuttaa, että kiusaamiseen puuttuminen on meidän jokaisen asia.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media, Etelä- ja Varsinais-Suomi sekä Ahvenanmaa17.07.2023 07.05
K-RAUDAN LEHDISTÖTIEDOTE 11.7.2023 Jäähdyttävä ilmalämpöpumppu on selkeästi taloudellisin valinta omakotitaloon. Siirreltävän jäähdytyslaitteen käyttö tulee hieman kalliimmaksi, mutta kerrostalossa se saattaa olla ainoa vaihtoehto. K-Raudan ja Onnisen vinkeillä laitteen energiatehokkuutta voi helposti parantaa myös itse.
Asiakas, Media11.07.2023 07.15
K-ryhmä selvitti kyselytutkimuksella* suomalaisten kesän suosikkijuomat. Kolmen kärjessä ovat kahvi, kivennäisvesi sekä olut. Oluen valintaan vaikuttavat tällä hetkellä niin maku kuin hinta – ja kolmannes valitsee mieluusti pienpanimon tuotteen.
Asiakas, Media10.07.2023 07.35
Loviisassa avataan torstaina 6.7. kello 10 uusi kauppa, K-Market Kuningattarenranta. Samalla uransa K-kauppiaana aloittaa Peter Hortling.
Asiakas, Yritys, Media, Etelä- ja Varsinais-Suomi sekä Ahvenanmaa04.07.2023 12.46
Juomatuotteita ostava voi yllättyä, kun korkki ei enää irtoakaan kokonaan purkista tai pullosta. Syynä on pakkauksiin liittyvät uudistusvaatimukset, jotka näkyvät nyt suomalaisten arjessa. Samaan aikaan jätelain muutokset mahdollistavat jätteiden monipuolisemman lajittelun yhä useammalle. Ensimmäiset juomapakkausten muutokset on jo aloitettu K-ryhmässä ja sanalliset lajitteluohjeet pakkauksissa puolestaan helpottavat lajittelua kotona.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media04.07.2023 07.15
K-RAUDAN LEHDISTÖTIEDOTE 3.7.2023 Korona-aika innosti monia laajentamaan koti- ja mökkipihan terassia tai rakentamaan uuden. Koska puuterassi kannattaa öljytä vuosi tai pari rakentamisen jälkeen, on monessa pihassa viimeistään tänä kesänä edessä ensimmäinen huoltotehtävä. K-Raudan tutkimuksen* mukaan terassin huoltoa tänä kesänä suunnitteleekin 24 % suomalaisista, mikä vastaa noin 880 000 henkilöä.
Asiakas, Media03.07.2023 07.15
K-Ruoka-sovellukseen elokuussa käyttöön tuleva Hyvinvointi-palvelu laskee jatkossa asiakkaalle, kuinka hyvin hänen K-ruokakaupoista tekemänsä ostokset vastaavat kansallisia ravitsemussuosituksia. K-ryhmän tieto asiakkaan ostoksista yhdistettynä asiakkaan itse antamiin taustatietoihin luovat pohjan, jonka avulla asiakasta ohjataan kohti terveellisempiä valintoja. Hyvinvointi-palvelu on toteutettu yhteistyössä Lääkärikeskus Aavan ravitsemusterapeutti Reijo Laatikaisen kanssa.
Vastuullisuus, Asiakas, Media30.06.2023 08.33
Jäätelö maistuu suomalaisille tunnetusti vuodenajasta riippumatta, mutta kesällä sillä korvataan jopa aterioita. Näin kertoo K-ryhmän kyselytutkimus*, jonka mukaan 40 prosenttia suomalaisista syö kesällä jäätelöä myös välipalana. Myyntiluvut kertovat, että maan suurimmat jäätelönystävät asuvat Pirkanmaalla, Satakunnassa ja Keski-Pohjanmaalla.
Asiakas, Media27.06.2023 08.03
Liikenneasemien asiakasmäärät kasvavat huippuunsa kesä-heinäkuussa, kun suomalaiset suuntaavat viettämään kesälomaa ympäri maata. Vuoden suurimman sesongin aikana ravintolamyynti kasvaa lomalaisten täydentäessä perinteistä työmiehien asiakaskuntaa, jäätelöiden myynti jopa viisinkertaistuu ja nestekaasujen myynnin kolminkertaistumisessa näkyy grillauksen ja asuntoautoilun suosio.
Asiakas, Yritys, Media21.06.2023 13.05
K-ruokakaupoissa myynnissä olevien Ukraina-rusettien turvin tehtävä auttamistyö Suomeen saapuneiden ukrainalaisten hyväksi on hyvässä vauhdissa. Ukrainalaisille lapsiperheille on jaettu 50 000 euron arvosta ruokalahjakortteja ja Mannerheimin Lastensuojeluliiton toiminnalla heille tarjotaan mielekästä tekemistä, joka tuo suomalaisia ja ukrainalaisia yhteen. Kesäkuun loppuun asti jatkuvaan keräykseen on osallistuttu keskimääräistä ahkerammin Etelä-Karjalassa.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media20.06.2023 10.30