75 uutista ja tiedotetta
Marketmuoti vahvistaa paikkaansa perinteisen muodin rinnalla, kun suomalainen huippusuunnittelija Ervin Latimer esittelee K-Citymarketille suunnittelemansa malliston Fashion in Helsinki -tapahtuman muotinäytöksessä. K-ryhmän teettämän kyselyn* mukaan suomalaiset eivät miellä vaatteita design-tuotteiksi samassa mittakaavassa kuin muita kodin käyttötavaroita. Uusi sukupolvi voi kuitenkin muuttaa tilannetta, sillä nuorten parissa myös design-vaatteet nähdään muita ikäryhmiä enemmän design-tuotteina.
Asiakas, Yritys, Media23.05.2023 13.17
Vihreä siirtymä näkyy Suomen suurimman aurinkosähköjärjestelmien maahantuojan Onnisen luvuissa: aurinkosähköjärjestelmien myynti yli nelinkertaistui viime vuonna. K-ryhmään kuuluva Onninen uskoo aurinkovoiman kasvun huipun olevan vielä edessä. K-Raudoissa asioivien kotitalouksien kiinnostusta lisäävät erityisesti energiahintojen nousu ja aurinkopaneelien alentunut hintataso.
Vastuullisuus, Yritys, Media05.05.2023 10.00
28.04.2023 08.00
Vaatteita ja tekstiilejä ostaessa moni voi miettiä minkälaisissa oloissa tuotteet on valmistettu. K-Citymarketissa myytävien mywear ja myhome –tuotteiden tuotantoketjujen sosiaalista vastuullisuutta varmennetaan auditoinneilla, koulutuksilla ja sitoumuksilla. Hankintaketjujen vastuullisuus ja avoimuus on yksi K-ryhmän vastuullisuustyön painopisteistä.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media24.04.2023 13.57
Sydänystävällisten ja edullisten valintojen tekeminen ruokakaupassa helpottuu, kun Sydänmerkki lisätään tuttuihin Pirkka-tuotteisiin. Sydänmerkin käyttöoikeus on myönnetty tähän mennessä lähes sadalle Pirkka-tuotteelle ja merkki on jo lisätty yli 30 tuotteen pakkaukseen. K-ryhmä on sitoutunut helpottamaan hyvinvointia edistäviä valintoja asettamalla terveellisyystavoitteet ja tekemällä ravitsemussitoumuksen.
Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media24.04.2023 07.30