Roosa nauha -keräys alkaa - K-ryhmä yksi pääyhteistyökumppaneista jo seitsemättä kertaa

Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräys käynnistyy 23.9.2021. K-kaupat ovat jälleen vahvasti mukana keräämässä varoja kotimaiseen syöpätutkimukseen myymällä Roosa nauhoja ja Roosa nauha -tuotteita kaikissa K-ruokakaupoissa.

Syöpäsäätiön Roosa nauha on yksi Suomen suurimmista hyväntekeväisyyskeräyksistä. K-ryhmä on tehnyt Roosa nauha -yhteistyötä jo 13 vuoden ajan ja on yksi kampanjan pääyhteistyökumppaneista jo seitsemättä kertaa.

’’Olemme jälleen mukana keräämässä varoja kotimaiseen syöpätutkimukseen myymällä Roosa nauhoja ja Roosa nauha -tuotteita kaikissa K-ruokakaupoissa. Roosa nauha -valikoima rakennetaan arjen perustuotteista, joita asiakkaamme ostavat paljon muutenkin. Jo useampana vuonna kirkkaan kärkisijan ovat ottaneet Pirkka miniluumutomaatit, jotka löytyvät tänäkin vuonna Roosa nauha -tuotteiden joukosta’’, kertoo Keskon päivittäistavarakaupan vastuullisuusjohtaja Timo Jäske.

Roosa nauha -keräyksen tuotoilla tuetaan kaikkien syöpien tutkimusta Suomessa. Tämän vuoden teemana ovat suolistosyövät, jotka ovat yksi merkittävin länsimaissa kasvavista syöpätyypeistä. Keräysvaroilla tuetaan myös sairastuneille ja heidän läheisilleen tarjottavaa maksutonta neuvontapalvelua.

Uusi Roosa nauha edustaa rajattomuutta

Tämän vuoden Roosa nauhan suunnittelija on ammattinyrkkeilyn maailmanmestari Eva Wahlström. Uusi Roosa nauha on maaliroiskeineen värikäs ja räiskyvä.

”Tämän vuoden Roosa nauha edustaa rajattomuutta ja rajojen ylittämistä. Rapatessa roiskuu ja saa roiskuakin. Rajattomuus edustaa minulle rohkeutta ylittää rajoja”, Wahlström sanoo.

Wahlström on suunnitellut rintanauhan lisäksi myös uuden Roosa nauha -rannekkeen.

Viime vuonna kotimaista syöpätutkimusta tuettiin ennätyssummalla

Vuonna 2020 K-ruokakaupat osallistuivat Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanjaan ennätyksellisellä, noin 900 000 euron lahjoitussummalla.

”Viime vuotinen lahjoitussumma oli kaikkien aikojen ennätyksemme. Kiitos siitä kuului keräykseen osallistuneille asiakkaillemme sekä kampanjaa vahvasti esiin nostaneille K-kauppiaillemme. Tavoitteena on kasvattaa pottia tänä vuonna entisestään’’, Jäske kertoo.

Roosa nauha -keräys jatkuu lokakuun loppuun asti.

Lue lisää: https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-kaupassa/roosanauha


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös