Mikko Lundén Someron K-Marketista palkittiin Vuoden Asiakastyytyväisyyspalkinnolla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.2.2021 K-Market Someron kauppias Mikko Lundén palkittiin ketjunsa Vuoden Asiakastyytyväisyyspalkinnolla.

K-Market-ketju palkitsi kauppiaitaan torstaina 4.2. kauppiastapaamisessa, joka poikkeuksellisesti striimattiin tänä vuonna. Vuoden Asiakastyytyväisyyspalkinnon saivat neljä K-Market-kauppiasta ympäri Suomen.

Asiakaspalvelu elämäntyönä

Mikko kertoo palkinnon olleen hänelle henkilökohtaisesti tosi kova juttu: ”Minulle on aina ollut tärkeää toisten ihmisten huomioiminen ja tykkään kovasti asiakaspalvelutyöstä.”

Mikko korostaa koko henkilökuntansa antamaa panosta tähän palkintoon. ”Olen pyrkinyt johtamaan esimerkilläni mutta yksin tätä palkintoa ei voi saavuttaa ja olen niin ylpeä koko tiimistäni! Nöyrä kiitokseni henkilökunnalleni ja asiakkailleni, tämä on kaupallemme suuri kunnianosoitus”, hehkuttaa Mikko.

Kauppias-Mikko juhlii henkilökuntansa kanssa lähiaikoina ja asiakkaiden kanssa palkintoa juhlitaan sitten, kun se jälleen on mahdollista.

K-Market Someron asiakastyytyväisyystutkimuksessa oli ylistetty kauppaa, henkilökuntaa ja kauppiasta. Henkilökunnalle oli annettu arvosanaksi 10+. Kauppiasta on kehuttu mahtavaksi ja juuri työhönsä sopivaksi. Eräs asiakas kertoo, että kauppaan tullessa on aina hyvä ja tervetullut olo.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun oman kylän kauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

Takaisin ylös