K-Citymarketin ja MUJIn yhteistyölle jatkoa: pelkistetystä tyylistään tunnettu japanilaisbrändi rantautuu K-Citymarket Pirkkalan valikoimaan

Lifestyle-brändi MUJI saapuu lähes neljänsadan tuotteen voimin K-Citymarket Pirkkalan valikoimaan 27. lokakuuta. K-Citymarketin ja MUJIn yhteistyö alkoi huhtikuussa K-Citymarket Järvenpäästä, jossa pop-up-piste on toiminut siitä asti. Nyt tehtävät laajennukset ovat jatkoa onnistuneelle yhteistyölle.

MUJI saapuu K-Citymarket Pirkkalan valikoimaan lähes neljälläsadalla suosituimmalla tuotteellaan. Valikoima koostuu monipuolisesti sisustus-, kosmetiikka- ja kodin sekä pukeutumisen tuotteista. Lokakuussa avataan myös kaksi muuta MUJI-pop-upia: Turun K-Citymarket Kupittaalle ja Espoon K-Citymarket Isoon Omenaan.

”K-Citymarket Järvenpään asiakkaat ottivat MUJIn vastaan avosylin ja myynti ylitti kaikki odotuksemme heti ensimmäisinä päivinä. Suosituimpia tuotteita Järvenpäässä ovat olleet kynttilät, erilaiset säilytystuotteet sekä sukat ja t-paidat. MUJIn ideologia istuu erinomaisesti K-ryhmään. Jaamme yhteisen ajatuksen paremman arjen tuomisesta ihmisille kauniilla ja edullisilla tuotteilla. K-Citymarket-yhteistyön myötä MUJI-tuotteet tulevat yhä useamman suomalaisen saataville. Useampien pop-upien myötä harjoittelemme ja opimme yhdessä tekemisestä MUJIn kanssa – sen jälkeen pohditaan taas jatkoa”, K-Citymarketin käyttötavaran osto- ja myyntijohtaja Hannele Åberg kertoo.
 

"K-Citymarket-asiakkaat Järvenpäässä ottivat MUJIn omakseen saman tien ja ostivat monipuolisesti eri tuoteryhmien tuotteita. On hienoa avata uusi pop-up K-Citymarket Pirkkalan yhteyteen. Toivomme, että kuten Järvenpäänkin pop-up, tulee tämäkin olemaan menestys ja että asiakkaat ottavat MUJIn vastaan avosylin", toteaa MUJI Finlandin toimitusjohtaja Miho Takagi.

MUJI-yhteistyö Pirkkalassa jatkaa K-Citymarketien uudistumisen tarinaa. Suomen 81 K-Citymarketia ovat kauppiaineen keskenään erilaisia, erityisesti kauppiasjohtoisen elintarvikevalikoimansa osalta. MUJI-pilotti on askel kauppakohtaisuuteen myös käyttötavaraosastoilla.

”Elintarvikkeessa K-Citymarket-kauppiaat rakentavat valikoimansa paikallisten asiakastarpeiden ja -toiveiden pohjalta. Myös käyttötavaraosastojen valikoimat rakennetaan asiakkaiden tarpeita palvelemaan – mutta paikallisten toiveiden sijaan Suomen laajuisesti. Panostamme jatkossa huomattavasti enemmän kauppakohtaisen asiakastarpeen ja mieltymysten täyttämiseen ja MUJI-pilotti on suuri harppaus tähän suuntaan. Jotta pystymme ylittämään asiakkaidemme odotukset jatkossakin, haluamme valikoimiimme juuri MUJIn kaltaisia vahvoja, tunnettuja kumppaneita”, Åberg sanoo.


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös