K-Auto panostaa asiakaskokemukseen: Tulevaisuuden automyyjiksi palkataan yli sata kehityshaluista

Uuden K-Auton tavoitteena on alan paras asiakaskokemus. Sitä tukemaan palkataan arviolta 130 uutta automyyjää.

Kesko lanseerasi syyskuun alussa uuden kuluttajabrändin K-Auton. Alalla poikkeuksellisen mittava, arviolta 130 automyyjän rekrytointikampanja pohjaa K-Auton kasvutavoitteisiin ja haluun panostaa alan parhaaseen asiakaskokemukseen niin uusien autojen, vaihtoautojen kuin kokonaisvaltaisten autoilun palvelujen suhteen.

”Uusi K-Auto vie autokauppaa helpompaan ja lähestyttävämpään suuntaan kokoamalla yhden brändin alle kaikki autoiluun liittyvät palvelut. Samalla K-Auto toteuttaa Keskon kasvuun tähtäävää strategiaa”, kertoo Keskon autokaupan toimialajohtaja Matti Virtanen.

Uudet myyjät koulutetaan tulevaisuuden autoilun asiantuntijoiksi

Automyyjän työtehtäviä avautuu K-Auton toimipisteisiin eri puolelle Suomea, ja noin kolmasosa tehtävistä täytetään välittömästi, loput reilun vuoden aikana.

”Emme edellytä aikaisempaa autoalan kokemusta, vaan etsimme mukaamme myynnin ammattilaisia, sellaiseksi haluavia tai vaikkapa alanvaihtoa pohtivia – tärkeintä on aito kiinnostus asiakaspalvelu- ja myyntityöhön. Ala ja automyyjän työnkuva ovat mielenkiintoisessa muutoskohdassa, ja työvälineet digitalisoituvat. K-Auto tulee kouluttamaan kaikki uudet myyjät tulevaisuuden autoilun asiantuntijoiksi”, kertoo Keskon rekrytoinneista vastaava Visa Myllyntaus.

Autoilu on kiinnostavassa murrosvaiheessa

Uuden K-Auto-brändin ydinajatus – Merkkejä tulevaisuudesta – nousee K-Auton roolista vastuullisena autoalan edelläkävijänä.

Autojen, omistamisen tapojen ja ihmisten tarpeiden muuttuessa K-Auto edistää suomalaisten kestävää liikkumista ja kehittää markkinoille edistyksellisiä autoalan konsepteja. K-Auto toimii kuluttajaliiketoiminnan lisäksi myös Volkswagen-konsernin autojen maahantuojana. Uudet automyyjät pääsevät mukaan autokaupan murrosvaiheeseen.

”Autoalalla on nähtävillä paljon merkkejä paremmasta tulevaisuudesta, kuten latauspisteiden kasvava verkosto ja autojen pienemmät hiilidioksidipäästöt. Me teemme töitä yli tuhannen ammattilaisen voimin, jotta nämä merkit tulevaisuudesta lisääntyvät jatkossakin”, Virtanen jatkaa.

K-Auton automyyjähaku 
Kaikki K-ryhmän avoimet työpaikat


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös