K-ryhmä aloitti Suomalaisen Työn Liiton kanssa uuden kampanjan suomalaisen työn tukemiseksi

Ole osa hyvän ketjua -yhteiskampanjalla halutaan olla mukana varmistamassa, että Suomi menestyy myös tulevaisuudessa ja pääsee yli vaikeasta, moniin yrityksiin ja työpaikkoihin vaikuttavasta poikkeusajasta.

Valtakunnallinen Ole osa hyvän ketjua – Osta työtä Suomeen -kampanja starttasi vappuaattona. Kampanjayhteistyön Ole osa hyvän ketjua -teemalla halutaan muistuttaa kaikkien osapuolien eli kaupan, tavarantoimittajien, valmistajien, kuluttajien ja ostajien tärkeästä roolista suomalaisen työn tukemisessa.

Kampanjassa K-ryhmän ruokakaupat ja K-Rauta, Suomalaisen Työn Liitto, reilu 100 elintarvike- ja käyttötavarayritystä yhdessä Ruokatieto yhdistys ry:n ja Kotimaiset kasvikset ry:n kanssa yhdistivät voimansa kannustaakseen suomalaisia suosimaan entistä vahvemmin tuotteita, jotka työllistävät suomalaisia ja pitävät talouden pyörät pyörimässä.

”Tilanne on vakava ja vaatii yhteiskunnan kaikilta toimijoilta nyt poikkeuksellisen vahvaa yhteen hiileen puhaltamista. Jokainen meistä voi olla osa hyvän ketjua ja tehdä valintoja suomalaisen työn puolesta. Kun valitsee ostoskärryyn Suomessa tuotettua ruokaa, rakennustarvikkeita tai kodin ja pihan tarvikkeita, tukee suomalaista työtä ja tuotantoa,” toteaa K-ryhmän päivittäistavarakaupan toimialajohtaja Ari Akseli.

Takaisin ylös