Hankasalmen K-Market Kuhan kauppiaaksi Marko Humia

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.8.2020 Marko Humia (49) aloittaa 14.9. Hankasalmen kirkonkylällä K-Market Kuhan kauppiaana. Kuha on Markon kolmas kauppapaikka.

Etsintäkuulutus lähituottajista

Marko kertoo palaavansa hyvillä mielin kauppiasuralle vuoden tauon jälkeen: ”Hankasalmen K-Market Kuha on perinteinen kauppapaikka. Jenni ja Jesse Laaksonen ovat kehittäneet kauppaa hyvään suuntaan ja on mukava jatkaa tätä työtä tukevalta pohjalta. On myös mukavaa päästä tutustumaan kaupan henkilökuntaan sekä eritoten hankasalmelaisiin.”

Kuhan kehitystyö jatkuu Markon johtamana. ”Tulemme kehittämään kaupan leipäosastoa siten, että lisäämme omapaistotuotteita ja kokeilemme pientä palvelutiskikonseptia viikonloppuisin.”

Paikallisuus on tärkeää uudelle kauppiaalle. ”Panostamme entistä enemmän paikallisuuteen valikoimassamme. Toivoisinkin, että lähituottajat ovat rohkeasti yhteydessä kauppaamme tuotteidensa suhteen, koska uutena kauppiaana en välttämättä tiedä mitä kaikkea lähituotteita alueelta on saatavilla”, esittää Marko kutsun lähituottajille.

Marko on työskennellyt vähittäiskaupan alalla vuodesta 1990. K-Market-kauppiaana hän aloitti Kinnulassa 2005 ja sieltä hän siirtyi Punkaharjun K-Market Kruunun kauppiaaksi 2007 toimien siellä viime vuoden syksyyn saakka.

Ruoanlaittotaitoinen Elvis-fani

Marko Humia on syntyisin Kuopiosta ja kertoo olevansa perheetön sinkku. Hän harrastaa matkailua, ruoanlaittoa ja hän on Elvis-fani. ”Harrastuksiini kuuluu myös golfin pelaaminen, mihin Hankasalmi tarjoaakin upean kentän läheltä.”

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun oman kylän kauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi 

 


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös