Raimo Pudas Oulun K-Citymarket Ruskon kauppiaaksi

Raimo Pudas aloittaa 1.3.2022 Oulun K-Citymarket Ruskon kauppiaana yhdessä puolisonsa Kristan kanssa. Ruskon nykyiset kauppiaat Päivi ja Timo Raja-aho siirtyvät kauppiaiksi Oulun K-Citymarket Kaakkuriin.

Kauppias Raimo Pudas siirtyy maaliskuun alusta Oulun Ruskon K-Citymarketiin Raahen K-Citymarketista, jossa hän on ollut kauppiaana vuodesta 2020. Pudakset ovat paluumuuttajia: ennen Raahea he olivat kauppiaina mm. Oulun K-Supermarket Kaijonharjussa. K-Citymarket Rusko on Pudasten neljäs kauppapaikka.

”Lähdemme positiivisin mielin takaisin lähemmäs kotiseutua ja odotuksemme uuden kauppapaikan suhteen ovat korkealla. Meillä on hyviä kokemuksia alueesta ja asiakkaista, joten on mukava lähteä rakentamaan alueen asiakkaiden näköistä ja arvoista kauppaa. K-Citymarket Rusko on erinomaisessa kauppakunnossa, ja Päivi ja Timo Raja-ahon huikea työ näkyy hyvinä tuloksina niin asiakastyytyväisyydessä kuin myynnissä”, Pudas kertoo.

Päivi ja Timo Raja-aho aloittivat K-Citymarket Ruskon kauppiaina vuonna 2019. Helmikuusta alkaen Raja-ahot siirtyvät kauppiaiksi Oulun toiselle laidalle, K-Citymarket Kaakkuriin.

”Lähdemme uuteen kauppapaikkaan hyvillä mielin, mutta samanaikaisesti mukana on tietysti myös haikeutta. Vietimme Ruskossa 2,5 vuotta, takana on suuri remontti ja uudistus. Tahti on ollut kova ja kaupassa on vallinnut hieno tekemisen meininki. Kiitokset Ruskon vuosista kuuluvat asiakkaillemme ja henkilökunnalle", Päivi ja Timo Raja-aho kiittävät.

K-Citymarket Ruskon henkilökunta siirtyy vanhoina työntekijöinä uuden kauppiaan palvelukseen. Pudakset aikovat kehittää K-Citymarket Ruskoa edelleen entistäkin paremmaksi yhdessä henkilökunnan ja asiakkaiden kanssa.

”Uudessa kauppapaikassa henkilökunnan määrä on tuplasti isompi ja haluamme tutustua uuteen porukkaan ja lähteä kehittämään kauppaa yhdessä heidän kanssaan. Kauppiaiden on hyvä tuntea myös asiakkaansa ja siksi mieluusti työskentelemme myös myymälän puolella. Asiakaslähtöisyys on meillä keskiössä: Ruskossa on tehty varsin tuore remontti ja puitteet ovat kunnossa. Asiakastoiveiden pohjalta tehdään kuitenkin jatkuvaa työtä ja niiden myötä kehitämme kauppaa entistä paremmaksi”, Pudas kuvailee.

Pudasten koko perhe on tiiviisti mukana kaupan töissä: kauppiaspuoliso Kristan lisäksi myös lapset työskentelevät kaupassa.

”K-kauppiaana olossa mielenkiintoisinta on yrittäjyys ja itsensä toteuttaminen. Kauppiasyrittäjyys onkin meillä koko perheen yhteinen asia. Lapsistamme 21-vuotias Santeri ja 19-vuotias Veera ovat töissä kaupassa. Myös aikuisuuden kynnyksellä oleva kohta 17 vuotta täyttävä Henri on kaupan askareissa mukana aina tarpeen mukaan”, Pudas kertoo.