Pelkistetystä tyylistään tunnettu MUJI rantautuu K-Citymarket Järvenpään valikoimaan

Lifestyle-brändi MUJI saapuu kolmensadan tuotteen voimin K-Citymarket Järvenpään valikoimaan. MUJIn pop-up avautuu viikolla 16, kaupan Japani-viikon yhteydessä.

MUJI saapuu K-Citymarket Järvenpään valikoimaan kolmellasadalla suosituimmalla tuotteellaan. Valikoima koostuu monipuolisesti sisustus-, kosmetiikka- ja kodin sekä pukeutumisen tuotteista. MUJI-yhteistyö Järvenpäässä on pilotti, jonka perusteella yritykset pohtivat yhteistä jatkoa. Pop-up on toiminnassa 19.4.-20.6.2021.

”On erityisen hienoa päästä kertomaan tästä hankkeesta, joka on poikkeuksellinen ja ainutlaatuisen yhteistyön tulos. MUJI saapui Suomeen omalla liikkeellään vasta pari vuotta sitten, ja nyt suomalaisten avosylin vastaanottama brändi saapuu myös K-Citymarketiin. MUJIn ideologia istuu erinomaisesti K-ryhmään. Jaamme yhteisen ajatuksen paremman arjen tuomisesta ihmisille kauniilla ja edullisilla tuotteilla. K-Citymarket-yhteistyön myötä MUJI-tuotteet tulevat yhä useamman suomalaisen saataville. Pilottimme Järvenpäässä on tilaisuutemme harjoitella ja oppia yhdessä tekemisestä, jonka jälkeen pohditaan jatkoa”, K-Citymarketin käyttötavaran osto- ja myyntijohtaja Hannele Åberg kertoo.

"Meistä on hienoa avata pop up -kauppa K-Citymarket Järvenpään yhteyteen. Toivomme, että se tulee olemaan menestys ja että asiakkaat ottavat MUJIn vastaan avosylin", toteaa MUJI Finlandin toimitusjohtaja Miho Tagaki.

MUJI-yhteistyö Järvenpäässä jatkaa K-Citymarketien uudistumisen tarinaa. Suomen 81 K-Citymarketia ovat kauppiaineen keskenään erilaisia, erityisesti kauppiasjohtoisen elintarvikevalikoimansa osalta. MUJI-pilotti on askel kohti kauppakohtaisuutta myös käyttötavaraosastoilla.

”Elintarvikkeessa K-Citymarket-kauppiaat rakentavat valikoimansa paikallisten asiakastarpeiden ja -toiveiden pohjalta. Myös käyttötavaraosastojen valikoimat rakennetaan asiakkaiden tarpeita palvelemaan – mutta paikallisten toiveiden sijaan Suomen laajuisesti. Panostamme jatkossa huomattavasti enemmän kauppakohtaisen asiakastarpeen ja mieltymysten täyttämiseen ja MUJI-pilotti on suuri harppaus tähän suuntaan. Jotta pystymme ylittämään asiakkaidemme odotukset jatkossakin, haluamme valikoimiimme juuri MUJIn kaltaisia vahvoja, tunnettuja kumppaneita”, Åberg sanoo.

K-Citymarket Järvenpää valikoitui pilotin toteutuspaikaksi vahvan Japani-kytköksensä vuoksi: K-Citymarket Järvenpää on yksi Euroopan suurimpia aidon, japanilaisen sushin myyjiä. Maailman parhaana ruokakauppanakin palkitun K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala on tehnyt merkittävää Japani-yhteistyötä jo useiden vuosien ajan, ja kauppias saattoi osaltaan yhteen myös MUJIn ja K-ryhmän edustajat.

”Olen todella iloinen ja ylpeä siitä, että MUJI rantautuu juuri K-Citymarket Järvenpään käyttötavaraosastolle. MUJI on todellinen japanilainen kruununjalokivi ja täydentää upeasti kattomme alta löytyvää japanilaisvalikoimaa”, Hautala kertoo.

 

MUJI pop-up K-Citymarket Järvenpäässä

19.4.-20.6.2021

Osoite: Helsingintie 41, 04430 Järvenpää

Avoinna: Ma-su 07:00-23:00

Takaisin ylös