K-Citymarket, JVG ja Vallila yhteistyöhön – mallistossa vaatteiden lisäksi kodintuotteita!

Vahvat suomalaiset brändit lyöttäytyvät yhteen, kun K-Citymarket, JVG ja Vallila aloittavat yhteistyön, jonka myötä kaikkiin Suomen 81 K-Citymarketiin tulee yksinmyyntimallisto JVG-vaatteita ja kodintuotteita. Kodin tuotteet saapuvat myyntiin 6.10. ja pukeutumisen tuotteet täydentävät valikoimaa lokakuun lopusta alkaen. Tuotteiden kuosit ovat Vallilan JVG:n kanssa yhteistyössä suunnittelemia. Vaatemallisto on rento ja unisex-henkinen: malliston teemana on ”Vuodet ollu tuulisii”, joka on myös tammikuussa 2022 ilmestyvän JVG-dokumenttielokuvan nimi.

Lokakuussa kaikkiin K-Citymarketeihin saapuva JVG-mallisto sisältää kodintuotteita ja vaatetusta koko perheelle. Kodin mallistoon kuulu kattauksen tuotteita sekä erilaisia kodintekstiilejä. Vaatetusta on tarjolla koko perheelle: mallisto koostuu rennoista unisex-henkisistä vaatteista, joita on tarjolla lasten 122 sentin koosta aina vähintään naisten ja miesten XL-kokoon asti. Muutamista vaatteista tarjolla on myös koko XXL.

JVG on trendikäs, energinen ja katu-uskottava bändi, jonka kanssa on hienoa päästä tekemään yhteistyötä. Löysimme yhdessä JVG:n ja Vallilan kanssa yhteisen sävelen, joka puhuttelee varmasti asiakkaitamme. Nuoret aikuiset ovat perinteisesti asiakasryhmä, joka asioi runsaasti K-Citymarketien ruokaosastoilla, mutta jotka ovat saattaneet jäädä hieman paitsioon pukeutumisen tarjonnan osalta. Nyt pääsemme tarjoamaan asiakkaillemme näyttäviä tuotteita, jotka osuvat moneen makuun. Viisikymppinen K-Citymarket seuraa aikaansa, K-Citymarketin osto- ja myyntipäällikkö Katja Lehtilä sanoo.

JVG:lle malliston luominen on ollut keino olla mukana fanien arjessa poikkeusajasta huolimatta.

– Poikkeusaika sai tekemään poikkeuksellisia tekoja. Kun ei voitu keikkailla, ollaan edes näin mukana faniemme ja kuuntelijoidemme arjessa, kertoo VilleGalle.

Pukeutumisen tuotteisiin kuuluu erilaisia naisten, miesten ja lasten t-paitoja, huppareita sekä college-housuja ja -mekkoja sekä sukkia. Kuosit ovat Vallilan suunnittelemia, joiden pohjalta K-Citymarketin pukeutumisen tiimi on suunnitellut vaatteet. JVG on ollut tiiviisti mukana sekä kuosin, että vaatemallistojen suunnittelussa, ja kaikki vaatemalliston tuotteet ovat Jaren ja VilleGallen allekirjoittamia. Pukeutumisen JVG-tuotteet ovat saatavilla yksinoikeudella K-Citymarketeista.

Mallisto on rento ja unisex-henkinen: vaatteet ovat stailattavissa moneen menoon. Rennot vaatteet sopivat erinomaisesti nykyiseen pukeutumisen ilmapiiriin, jota korona on värittänyt: moni valitsee juuri nyt sellaisia vaatteita, joissa on hyvä olla sekä kotona että kaupungilla. Kuten Jare ja VilleGalle, on myös heidän musiikkinsa kasvanut heidän uransa aikana. Tuotteet ovat juuri tätä aikuisempaa JVG:tä, laadukkaita, minimalistisia ja trendikkäitä, Lehtilä kuvailee.

Kuoseja on sekä kodin että pukeutumisen tuotteissa kaksi, Hombret ja Concrete. Hombret-kuosissa JVG:n siluetit on tuote osaksi geometristä ruutukuosia, jossa hahmot sulautuvat osaksi kuosin rytmiä. Kuosin teemana on veljeys ja toveruus. Concrete-kuosin geometriset kuviot ovat inspiroituneet kaupungista, rakennuksista ja arkkitehtuurista: tekstuuri on tuotu rouheasta betonin pinnasta.

Erityisesti kodin tuotteissa asiakkaamme jakautuvat usein kahteen leiriin: on esimerkiksi kukkakuoseista pitäviä ja toisaalta graafisten kuvioiden ystäviä. Molemmat löytävät taatusti Vallilan JVG-kuoseista oman suosikkinsa, sillä K-Citymarketien asiakkaat pitävät usein kaikkein eniten suurista, graafisista ja rauhallisista kuoseista. Kuoseissa toistuvat rytmit ja yksinkertaiset linjat, ja toisaalta samaan aikaan valot ja varjot vuorottelevat, Lehtilä kertoo.

JVG:n kodintuotteiden mallisto sisältää kulhoja, mukeja, petivaatteita, pyyhkeitä sekä koristetyynynpäällisiä. Kodintuotteissa K-Citymarket toimii jälleenmyyjänä, ja ne ovat saatavilla yksinoikeudella K-Citymarketeista vuoden loppuun saakka.