Suomen parhaat K-Supermarketit palkittu – Pohjanmaan parhaan titteli Ilmajoelle

K-Supermarket-ketju palkitsi Suomen parhaita kauppoja. K-Supermarket Ilmajoki palkittiin alueensa parhaana kauppana, jossa asiakkaita autetaan vilpittömästi ja suoraselkäisesti.

”Palkitsemme vuosittain sellaisia kauppoja, joiden asiakastyytyväisyys ja toiminta on erinomaista. Palkittavissa kaupoissa toimintaa kehitetään innovatiivisesti ja pitkäjänteisesti. Tänä vuonna kiinnitimme erityistä huomiota siihen, miten asiakkaille luodaan ainutlaatuinen asiointikokemus jokaisella käyntikerralla”, kertoo K-Supermarket-ketjun johtaja Anne Hujala.

Palkintoa perusteltiin seuraavasti: K-Supermarket Ilmajokea kuvaa vahvasti seuraavat ominaisuudet: paikallisuus, iloinen palvelu ja vahva sometekeminen: tällä kaupalla on yli 10 000 seuraajaa! Paikalliset tuotteet ja tuottajat on huomioitu näkyvästi valikoimissa. Uusia ideoita kaupan kehittämiseksi etsitään aktiivisesti ja niitä toteutetaan vikkelästi.

Olen iloinen ja yllättynyt voitosta. Olemme vahvasti osa yhteisöä Ilmajoella ja teemme monenlaista yhteistyötä paikkakunnalla esimerkiksi nuorten harrastusten parissa. Kaupalla paikallisuus näkyy eri tavoin ja on hienoa, että asiakkaat arvostavat tätä”, kertoo Jaana Jokiaho.

K-Supermarket-ketju palkitsee vuosittain parhaita kauppojaan alueellisesti ja valtakunnallisesti. Vuoden 2019 valtakunnallisesti parhaan kaupan tittelin nappasi Ari Ruissalo K-Supermarket Westeristä Tampereelta.

Katso muut K-Supermarket-ketjun parhaina palkitut kaupat täältä: https://kesko.fi/media/uutiset-ja-tiedotteet/uutiset/2020/suomen-parhaat-k-supermarketit-palkittu---voittajakauppa-tampereella/

Jaana Jokiaho, K-Supermarket Ilmajoki, puh. 040 763 4820

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu 245 kauppaa. www.k-supermarket.fi