Pirkka ja Dialogi jatkavat yhteistyötä

K-PLUS OY LEHDISTÖTIEDOTE 27.04.2011 KLO 17.00 1(1)
  
K-Plus Oy ja Markkinointiviestintä Dialogi Oy ovat solmineet Pirkka- julkaisuperhettä koskevan, vuoteen 2014 ulottuvan jatkosopimuksen. Sopimus koskee Pirkka- ja Birka-lehtiä, K-RuokaPirkka-lehteä sekä Pirkka.fi-verkkopalvelua. Lisäksi osapuolet sopivat, että K-Plussa-asiakkaat saavat etuja A-lehtien 17 aikakauslehden tilauksista.

 

Vuonna 1933 perustettu K-ryhmän asiakaslehti Pirkka on Suomen laajalevikkisin ja luetuin aikakauslehti. Kansallisen Mediatutkimuksen mukaan lehdellä on jo yli 2,9 miljoonaa lukijaa (KMT 2010). Pirkka-lehti ja Pirkka.fi -sivusto muodostavat yhdessä modernin median, josta on lukijalle hyötyä. Lukijatutkimusten mukaan lehti saa eniten kiitosta hyvistä ruokaresepteistä sekä käytännöllisistä ideoista, vinkeistä ja ohjeista niin sisustukseen, remontoimiseen, rakentamiseen, muotiin, kauneuteen kuin vapaa-aikaan ja harrastamiseenkin.

 

"Nyt tehty sopimus jatkaa hyvin toiminutta yhteistyötämme ja mahdollistaa julkaisuperheen kehitystyön jatkossakin. Dialogi on pystynyt koko ajan kehittämään Pirkka-lehteä ja Pirkka.fi-verkkopalvelua vastaamaan asiakkaidemme tarpeita", K-Plus Oy:n toimitusjohtaja Niina Ryynänen sanoo.

 

"Suomen luetuimman lehden ja sitä tukevan verkkopalvelun kehittäminen on ollut erittäin mielenkiintoista. Olemme Keskon kanssa löytäneen sujuvan toimintamallin ja yhteisen sävelen tekemiseen. Nyt allekirjoitettu sopimus on mielestäni vahva osoitus luottamuksesta Dialogia kohtaan", Dialogin toimitusjohtaja Antti Eränne iloitsee.

 

K-Plussan ja A-lehtien välinen yhteistyö käynnistyi vuonna 2007. Toimitusjohtaja Niina Ryynänen korostaa, että julkaisujen kehittäminen vaatii pitkäaikaista yhteistyötä. Pirkka-lehteä ja verkkosivuja kehitetään jatkuvasti, jotta ne vastaavat mahdollisimman hyvin asiakkaiden muuttuvia tarpeita. Parhaillaan on käynnissä Pirkka.fi-sivuston mittava kehitystyö, ja uusi palvelu julkaistaan toukokuussa 2011.

 

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Niina Ryynänen, K-Plus Oy, puh. 01053 37100
Toimitusjohtaja Antti Eränne, Markkinointiviestintä Dialogi Oy, puh. 040 724 2524

 

K-Plussa on Suomen laajin ja monipuolisin kanta-asiakasohjelma, joka tarjoaa asiakkailleen etuja jo yli 3 000 ostopaikasta ja yli 40 yhteistyökumppanilta. K-Plussa-kortteja on yli 3,6 miljoonalla suomalaisella yli kahdessa miljoonassa taloudessa. Lisätietoja osoitteesta www.plussa.com.

 

Markkinointiviestintä Dialogi Oy on A-lehdet Oy:n tytäryhtiö ja Suomen suurin asiakasmediatalo. Dialogi julkaisee yhteensä yli 30:tä asiakas-, henkilöstö- ja sidosryhmälehteä. Dialogi on nopeasti kehittyvä ja kannattava yhtiö, joka on lyhyessä ajassa kasvanut alan markkinajohtajaksi. Asiakasviestintää tukevat verkkoratkaisut ovat olennainen osa Dialogin toimintaa. Vuonna 2010 Dialogin liikevaihto oli 17,3 miljoonaa euroa.

 

Takaisin ylös