Sisällöntuottaja K-ryhmään

Suomi: Helsinki, TOIMIHENKILÖ / Julkaistu 14.10.2020
Haku päättyy 30.10.2020
Sisällöntuottaja K-ryhmään

Oletko dynaaminen ideapankki, joka kykenee ratkaisukeskeiseen ajatteluun ja on kaupallisesti suuntautunut? Kykenet ketterästi luovimaan eri liiketoimintojen välillä etsien aina uusia keinoja asiakkaidemme palvelukokemusten parantamiseksi. Digitaalinen maailma on kotikenttäsi ja osaat kääntää teknologian eduksesi muuttuvassa maailmassa.

Haemme 2 sisällöntuottajaa Kespron hankintayksikköön.

Tule inspiroivaan porukkaamme Kespron hankintaan päästämään mielikuvituksesi ja luovuutesi valloilleen. Tehtävässäsi vastaat pääsääntöisesti Kespron valikoiman monikanavaisesta sisällöntuotannosta yhdessä tiimisi kanssa.

Suunnittelet ja tuotat merkityksellisiä ja visuaalisesti puhuttelevia sisältöjä kaikkiin Kespron viestintäkanaviin sesongit, satokaudet ja asiakastarpeet huomioiden. Haet ratkaisuja datalähtöisesti ja kollegojesi asiantuntemusta hyödyntäen. Digitaalinen markkinointi on vahvuutesi, mutta tunnet myös printtimateriaalien teon prosessit, välineet ja lainalaisuudet. Vastuullesi kuuluu sisällöntuotannon lisäksi innovatiivisten ja lisäarvoa tuottavien asiakastapahtumien suunnittelu ja toteuttaminen yhdessä tiimisi kanssa. Sinulla on selkeä visio ja käsitys siitä, millainen sisältö puhuttelee asiakasryhmiämme eri kanavissa. Seuraat aktiivisesti ruokatrendejä, foodservice-alaa ja sen edelläkävijöitä Suomessa ja maailmalla.

Odotamme sinulta:
- vähintään 2–4 vuoden kokemusta ja näyttöjä monikanavaista markkinointiviestinnästä
- näkemyksellisyyttä ja luovuutta
- kaupallista ajattelua
- vähintään AMK-tasoista markkinoinnin, viestinnän tai journalismin koulutusta
- kokemusta B2B-markkinoinnista, foodservice-ala luetaan tässä kohdassa ehdottomaksi vahvuudeksi
- kykyä innostaa muita ja tehdä yhteistyötä niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa
- erinomaista kirjallista ja suullista ilmaisukykyä suomeksi ja englanniksi
- vahvaa osaamista Adoben kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmistojen käytöstä
- kiitettäviä taitoja Office 365 -työkaluihin ja sosiaaliseen mediaan
- intohimoa ruokaa ja foodservice-alaa kohtaan

K-ryhmä tarjoaa alan houkuttelevimman väylän kaupan alan kehittämiseen. Pääset keskeiselle paikalle osaksi alan johtavaa taloa sekä innovoimaan sen ydintoimintoja päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa ja autokaupassa.

Tarjoamme sinulle:
- todellisen näköalapaikan Suomen kehittyvässä foodservice-markkinassa
- aitoon asiakasymmärrykseen perustuvan työympäristön
- kannustavan ja inspiroivan työyhteisön ja K-kampuksen upeat työskentelytilat
- mahdollisuudet jatkuvaan itsensä kehittämiseen isossa organisaatiossa
- monipuoliset urapolkuvaihtoehdot kansainvälisessä porukassa
- ammattitaitoisen työyhteisön ja konsernin laajan tuen
- K-ryhmän henkilökuntaedut

K-ryhmässä voit olla kehittämässä ihmisten arkea helpottavia ratkaisuja. Tukenasi on monipuolista tietoa 1,5 miljoonasta päivittäisestä asiakaskohtaamisesta. Meillä työskentelet sormi asiakkaan pulssilla kuluttaja- kuin yrityspuolellakin, sekä pääset toistuvasti mukaan mielenkiintoisiin haasteisiin. Lisäksi olet osa uudistusmielistä kulttuuria, joka kannustaa kokeilemaan, erehtymään ja oppimaan.

Vastuullisuus on K-ryhmässä jokapäiväistä työtä, jonka avulla autamme asiakkaitamme tekemään hyviä valintoja. Haluamme helpottaa asiakkaiden elämää, tarjota hyvinvointia edistäviä, laadukkaita tuotteita ja palveluja sekä opastaa asiakkaita niiden oikeaan käyttöön. Keskitymme vastuullisuustyössämme ihmisten ja ympäristön hyvinvointiin.

Tehdään hyvä kauppa – tule K-ryhmään.

Lisätietoja tehtävästä antaa Hanna Pihlaja, Marketing Manager – products and content
Puh: 040 352 9378
Email: hanna.pihlaja@kesko.fi
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 30.10.2020 mennessä oheisen linkin kautta.

-----------
Kespro on osa Keskon päivittäistavarakauppaa ja johtava foodservice-tukkukauppa Suomessa. Haluamme tehdä ulkona syömisestä elämyksellisempää, vastuullisempaa ja siten suositumpaa. Asiakkaitamme ovat mm. ravintolat, hotellit, kahvilat, liikenneasemat, julkishallinnon laitokset, K-ryhmän kaupat sekä jälleenmyyntiasiakkuudet, ja yhteensä heitä on noin 25 000. Kespron toiminnot muodostuvat 5 myyntialueesta ja 14 noutotukusta. Liikevaihtomme on noin 900 miljoonaa euroa ja henkilöstöä meillä on noin 550. Lisäksi pääkaupunkiseudun asiakkaat saavat Kespron tukkuvalikoiman toimitettuna myös ilman tukkukorttia K-RuokaPro-tukkupalvelun kautta.

K-ryhmässä voit rakentaa uran 43 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Itsenäiset ja K-kauppiasyrittäjät ovat työmme sielu, ja heidän innoittamanaan koko K-ryhmää ajaa vahva kutsumus: hyvä ruoka, ihmisten arjen helpottaminen ja maailman tekeminen paremmaksi paikaksi elää. Toimimalla vahvasti yhdessä läpi talon pystymme jatkuvasti ylittämään asiakkaidemme odotukset kivijalassa, B2B-kumppanina ja verkossa.
Takaisin ylös