507 uutista ja tiedotetta
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 26.7.2022 K-ryhmän vähittäismyynti oli tammi-kesäkuussa Pohjois-Savossa yhteensä 239,7 miljoonaa euroa (alv 0%) ja se kasvoi 1,4 %.
Itä- ja Keski-Suomi, Media26.07.2022 08.07
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 26.7.2022 K-ryhmän vähittäismyynti oli tammi-kesäkuussa Kanta-Hämeessä yhteensä 147,3 miljoonaa euroa (alv 0 %).
Media, Etelä-Suomi26.07.2022 08.07
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 26.7.2022 K-ryhmän vähittäismyynti oli tammi-kesäkuussa Kymenlaaksossa yhteensä 146,0 miljoonaa euroa (alv 0 %).
Media, Etelä-Suomi26.07.2022 08.07
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 26.7.2022 K-ryhmän vähittäismyynti oli tammi-kesäkuussa Päijät-Hämeessä yhteensä 169,4 miljoonaa euroa (alv 0 %).
Media, Etelä-Suomi26.07.2022 08.06
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 26.7.2022 K-ryhmän vähittäismyynti oli Keskon Uudenmaan alueella tammi-kesäkuussa yhteensä 448,7 miljoonaa euroa (alv 0 %).
Media, Etelä-Suomi26.07.2022 08.05
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 26.7.2022 K-ryhmän pääkaupunkiseudun vähittäismyynti oli tammi-kesäkuussa yhteensä 1 207,9 miljoonaa euroa (alv 0 %).
Media, Etelä-Suomi26.07.2022 08.04
26.07.2022 08.00
Suomalaisten kesä 2022 on ollut huoleton, mitä tulee K-ruokakaupoista ostettuihin tuotteisiin. Kahtena aiempana kesänä ulkomaiden kaipuu näkyi ulkonäössä ja lautasilla, mutta vapautuneemmassa maailmassakin pidetään edelleen kiinni lomatunnelmasta: ravintoloista tuttuja tuotteita tuodaan kotikeittiöissä itse valmistettaviksi, lomakohdetyyliin pukeutuen. Ruoanlaitossa arvostetaan edelleen helppoutta, ja käteen etsiytyy kesällä kovakantista kirjaa todennäköisemmin pokkari.
Media21.07.2022 10.45
Sisustushankintoja on kuluneen vuoden aikana tehty marketeista noin kerran kuukaudessa, kun perinteisesti sisustustuotteita ostetaan kolmesti vuodessa. K-Citymarketit myyvät tällä hetkellä sisustustuotteita enemmän kuin koskaan aiemmin: myyntiä vauhdittavat laajentuneen valikoiman ohella myös kokonaan uudet, ruokaostoksillaan sisustushankintoja tekevät asiakasryhmät. Siinä, mitä sisustustuotteita marketeista ostetaan, on kuitenkin alueellisia eroja.
Media19.07.2022 10.10
Hard seltzerit, avotulikokkailu ja spritz-juomat ovat tämän kesän trendejä. Patoutuneen ulkona syömisen kysynnän purkautuminen luo Suomeen vilkkaan ravintolakesän, joka on täynnä nousevia ravintolailmiöitä.
Media15.07.2022 08.45