426 uutista ja tiedotetta
Topi ja Anni Miettinen aloittavat 1.12.2020 Kuopion K-Citymarket Kolmisopen kauppiaina. Kolmisopen nykyiset kauppiaat Jari ja Sari Kostilainen jäävät vapaalle yli kolmekymmentä vuotta kestäneeltä yrittäjäuraltaan.
Itä- ja Keski-Suomi, Media12.05.2020 09.00
Ravintolatason ruoka itse valmistettuna kiinnostaa yhä useampaa ja poikkeuksellisen kevään aikana tämä trendi on vain vahvistunut. Huippuravintolan annokset syntyvät nyt helposti kotona, kun ravintoloitsija ja keittiömestari Matti Wikberg kehitti laajasti tunnetusta Farang-ravintolasta tutuilla mauilla Jim Lim by Farang -tuotesarjan. Tuotteet tulevat toukokuussa myyntiin K-ruokakauppoihin.
Työpaikat, Yritys, Media11.05.2020 12.00
Pääkaupunkiseudulle toimittava ravintola-alan ammattilaisille suunnattu K-RuokaPro-verkkokauppa palvelee kuluttaja-asiakkaita ja mahdollistaa toimitukset heti seuraavaan aamuun tilauksesta.
Media06.05.2020 17.00
05.05.2020 16.27
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.5.2020 Maija Rautakorpi aloittaa kesäkuun alussa Loimaalla K-Market Turuntien ja K-Market Korintin kauppiaana.
Media, Varsinais-Suomi ja Häme05.05.2020 11.00
Pääkaupunkiseudulle toimittava ravintola-alan ammattilaisille suunnattu K‑RuokaPro-verkkokauppa palvelee kuluttaja-asiakkaita ja mahdollistaa toimitukset heti seuraavaan aamuun tilauksesta.
Yritys, Media05.05.2020 10.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.5.2020 Juhani ja Maija Huhtamäki aloittavat kauppiasuransa Keravan K-Market Ahjotorilla 17.5.2020.
Media, Etelä-Suomi04.05.2020 10.00
K-ryhmällä on näkymä suomalaisten arkeen niin ruoan, rakentamisen kuin autojenkin osalta. Koronakriisissä monipuolinen näkymä on tarkoittanut myös sitä, että näemme yhtä aikaa sekä kysyntäpiikkejä että voimakasta kulutuksen laskua. Kriisiolosuhteet ovat edelleen tosiasia, eikä poikkeustilanteen kestosta ole varmuutta. Vielä on liian aikaista sanoa miltä koronan jälkeinen arkemme näyttää.
Media30.04.2020 13.30
Koronakriisin aikana ruoasta ei ole Suomessa ollut puutetta. Ruoka-alan toimijat huolehtivat varautumisesta poikkeustilanteisiin yhteistyössä ja vapaaehtoisesti. K-ryhmä on panostanut vahvasti kotimaisuuteen, maanlaajuiseen kauppaverkostoon sekä kauppiasmalliin, joka mukautuu ketterästi uusiin tilanteisiin. Nämä ovat osoittautuneet toimiviksi valinnoiksi myös huoltovarmuuden kannalta.
Media30.04.2020 09.35
K-ryhmä ja Suomalaisen Työn Liitto yhdistivät voimansa kannustaakseen kuluttajia suosimaan entistä vahvemmin tuotteita, jotka työllistävät suomalaisia ja pitävät kotimaan talouden pyörät pyörimässä. K-Rauta on mukana kampanjassa tavoitteenaan varmistaa, että Suomi menestyy myös tulevaisuudessa. Ensimmäisiä K-Raudan yhteistyökumppaneita kampanjassa ovat Biolan, Harvia, Kiilto, Oras, Saint-Gobain Finland Oy / Weber, Tikkurila ja Versowood.
Vastuullisuus, Yritys, Media30.04.2020 09.30