Uutiset

Tarkenna aihe

426 uutista ja tiedotetta

Toukokuu 2020

Topi ja Anni Miettinen Kuopion K-Citymarket Kolmisopen kauppiaiksi

Topi ja Anni Miettinen aloittavat 1.12.2020 Kuopion K-Citymarket Kolmisopen kauppiaina. Kolmisopen nykyiset kauppiaat Jari ja Sari Kostilainen jäävät vapaalle yli kolmekymmentä vuotta kestäneeltä yrittäjäuraltaan.

Itä- ja Keski-Suomi, Media

12.05.2020 09.00

Jim Lim by Farang tuo suosikkiravintolan makuelämyksen kotiin

Ravintolatason ruoka itse valmistettuna kiinnostaa yhä useampaa ja poikkeuksellisen kevään aikana tämä trendi on vain vahvistunut. Huippuravintolan annokset syntyvät nyt helposti kotona, kun ravintoloitsija ja keittiömestari Matti Wikberg kehitti laajasti tunnetusta Farang-ravintolasta tutuilla mauilla Jim Lim by Farang -tuotesarjan. Tuotteet tulevat toukokuussa myyntiin K-ruokakauppoihin.

Työpaikat, Yritys, Media

11.05.2020 12.00

Kespro verkkokaupan kuluttajamyyntiin – toimitus jo seuraavaksi aamuksi

Pääkaupunkiseudulle toimittava ravintola-alan ammattilaisille suunnattu K-RuokaPro-verkkokauppa palvelee kuluttaja-asiakkaita ja mahdollistaa toimitukset heti seuraavaan aamuun tilauksesta.

Media

06.05.2020 17.00

Maija Rautakorpi Loimaan K-Market Turuntien ja Korintin kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.5.2020 Maija Rautakorpi aloittaa kesäkuun alussa Loimaalla K-Market Turuntien ja K-Market Korintin kauppiaana.

Media, Varsinais-Suomi ja Häme

05.05.2020 11.00

K-Ryhmän ravintolatukku Kespro tukee ruoan verkkokaupan kuluttajamyyntiä pääkaupunkiseudulla – toimitus jo seuraavaksi aamuksi

Pääkaupunkiseudulle toimittava ravintola-alan ammattilaisille suunnattu K‑RuokaPro-verkkokauppa palvelee kuluttaja-asiakkaita ja mahdollistaa toimitukset heti seuraavaan aamuun tilauksesta.

Yritys, Media

05.05.2020 10.00

Huhtamäet Keravan K-Market Ahjontorin kyläkauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.5.2020 Juhani ja Maija Huhtamäki aloittavat kauppiasuransa Keravan K-Market Ahjotorilla 17.5.2020.

Media, Etelä-Suomi

04.05.2020 10.00

Huhtikuu 2020

”Vasta akuutin tilanteen jälkeen näemme, mikä on suomalaisten uusi normaali”

K-ryhmällä on näkymä suomalaisten arkeen niin ruoan, rakentamisen kuin autojenkin osalta. Koronakriisissä monipuolinen näkymä on tarkoittanut myös sitä, että näemme yhtä aikaa sekä kysyntäpiikkejä että voimakasta kulutuksen laskua. Kriisiolosuhteet ovat edelleen tosiasia, eikä poikkeustilanteen kestosta ole varmuutta. Vielä on liian aikaista sanoa miltä koronan jälkeinen arkemme näyttää.

Media

30.04.2020 13.30

Koronakriisi laittoi ruokaketjun huoltovarmuuden tosipaikan testiin

Koronakriisin aikana ruoasta ei ole Suomessa ollut puutetta. Ruoka-alan toimijat huolehtivat varautumisesta poikkeustilanteisiin yhteistyössä ja vapaaehtoisesti. K-ryhmä on panostanut vahvasti kotimaisuuteen, maanlaajuiseen kauppaverkostoon sekä kauppiasmalliin, joka mukautuu ketterästi uusiin tilanteisiin. Nämä ovat osoittautuneet toimiviksi valinnoiksi myös huoltovarmuuden kannalta.

Media

30.04.2020 09.35

K-Rauta yhteistyökumppaneineen kampanjoi suomalaisen työn puolesta

K-ryhmä ja Suomalaisen Työn Liitto yhdistivät voimansa kannustaakseen kuluttajia suosimaan entistä vahvemmin tuotteita, jotka työllistävät suomalaisia ja pitävät kotimaan talouden pyörät pyörimässä. K-Rauta on mukana kampanjassa tavoitteenaan varmistaa, että Suomi menestyy myös tulevaisuudessa. Ensimmäisiä K-Raudan yhteistyökumppaneita kampanjassa ovat Biolan, Harvia, Kiilto, Oras, Saint-Gobain Finland Oy / Weber, Tikkurila ja Versowood.

Vastuullisuus, Yritys, Media

30.04.2020 09.30

Takaisin ylös