K-Plus Oy:n toimitusjohtaja Eija Jantusen mukaan yhteistyö tuo konkreettisia lisäetuja molempien yritysten asiakkaille. ”Plussa-pisteet ovat tapa palkita asiakkaitamme. Olemme iloisia siitä, että voimme laajentaa tätä toimintaa ja tarjota mahdollisuuden siihen myös yhteistyökumppanillemme. Käynnistyvä yhteistyö sopii erinomaisesti Plussa-kortin tavoitteisiin kattaa asiakkaiden keskeiset päivittäiset kulutuksen osa-alueet mahdollisimman laajasti. Teletekniikan kehittyminen tarjoaa myös jatkossa runsaasti mahdollisuuksia kehittää asiakkaillemme uusia hyödyllisiä palveluja.”
Sonera Mobile Services’n johtaja Anni Vepsäläinen korostaa niin ikään asiakkuuden merkitystä. "Haluamme tarjota asiakkaillemme paitsi edelläkävijän monipuolisia palveluja myös selkeitä etuja asiakkuudesta. Yhteistyö K-Plus Oy:n kanssa on ensimmäinen askel kohti Soneran laajempaa kanta-asiakasohjelmaa. K-Plus Oy on luonteva valinta yhteistyökumppaniksi, sillä meillä on paljon yhteisiä asiakasryhmiä.”
Sonera on Suomen johtava matkapuhelinoperaattori, jolla oli vuoden 1999 lopussa yli 2 miljoonaa matkapuhelinliittymää. Matkapuhelinliittymien määrä ja matkapuhelinpalvelujen käyttö on kasvanut koko 1990-luvun.
Plussa on vakiinnuttanut asemansa Suomen johtavana kaupan kanta-asiakasohjelmana. Plussa-pisteitä kertyy tällä hetkellä K-ryhmän vähittäiskauppojen, Carrols-hampurilais-ravintoloiden ja Tähti Optikko -liikkeiden lisäksi Neste-asemien polttoainetankkauksista, Scandic Hotellien majoitus- ja ravintolapalveluista, Aleksi 13 -myymälöistä sekä Yhtyneet Kuvalehdet Oy:n Seura-lehden kestotilauksista. Plussa-pisteitä ostoksistaan kerää 1,3 miljoonaa kotitaloutta. Kortinhaltijoiden määrä on 2,3 miljoonaa.
Lisätietoja antavat:
Eija Jantunen, K-Plus Oy, toimitusjohtaja, puh. 01053 37100
Tapio Näveri, K-Plus Oy, kehityspäällikkö, puh. 01053 37170
Anni Vepsäläinen, Sonera Oyj Mobile Services, Senior Vice President, puh. 02040 3628
Päivi Nummi-Aho, Sonera Oyj, CRM-johtaja, puh. 02040 5564