Rakennamme liiketoimintaportfoliotamme fokusoidusti ja kasvatamme asiakasarvoa. Strategiatyön perustana on laatu ja tehokkuus, monikanavaisen asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen, K-kauppiuus sekä vastuullisuus kaikessa toiminnassa.
Pohjois-Euroopan johtava ja houkuttelevin kaupan alan kasvuyritys.
Joka päivä kohti parempaa kauppaa - asiakas ja laatu kaikessa mitä teemme
”Päivitimme strategiaamme kesällä 2024 ja yhtiön strategian peruspilarit pysyvät ennallaan. Strategiassa kirkastimme kilpailuetuja ja tavoitteita toimialoittain päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Vastuullisuus on keskeinen osa Keskon strategiaa ja olemme vuosia tehneet pitkäjänteistä vastuullisuustyötä.
Kaikissa liiketoiminnoissa tavoitellaan myynnin kasvua, parempaa asiakaskokemusta ja kannattavuutta sekä tehokkuutta muun muassa digitaalisia palveluita ja tekoälyä hyödyntämällä. Näen kaikilla toimialoilla paljon mahdollisuuksia kasvuun ja liiketoiminnan edelleen vahvistamiseen erityisesti kuuntelemalla asiakkaita ja vastaamalla heidän toiveisiinsa. Koen tärkeäksi henkilökunnan motivoinnin viestimällä tavoitteet avoimesti ja rehellisesti sekä tukemalla ja vastuuttamalla sopivalla tasolla jokapäiväisessä päätöksenteossa. Teemme yhdessä työtä joka päivä kohti parempaa kauppaa Let’s K -asenteella,” sanoo Keskon pääjohtaja Jorma Rauhala.
Kesko järjesti 4.6.2024 englanninkielisen tilaisuuden, jossa yhtiön pääjohtaja Jorma Rauhala kertoi sijoittajille, analyytikoille ja median edustajille yhtiön päivitetystä strategiasta ja muista ajankohtaisista teemoista. Katso tilaisuuden tallenne ja materiaalit täältä.
Lue lisää:
Vuosiraportista Keskon suunta -osiosta