Kirkkonummen K-Citymarket uudistetaan 10 miljoonalla eurolla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 6.9.2023 Kirkkonummen K-Citymarketissa on aloitettu laajat uudistustyöt, jotka valmistuvat toukokuussa. Parhaillaan uudistetaan talotekniikkaa, ja myymälän puolelle siirrytään tammikuun puolelle.  Kauppa on avoinna asiakkaille koko remontin ajan. K-kauppiana toimii kauppiaspari Janne ja Riikka Itkonen ja tavaratalopäällikkönä Jenny Niemelä.
  • Korkeatasoiset kaupan palvelut ovat ihmisten elämänlaatua parantava asia, johon haluamme K-ryhmässä panostaa”, Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Mika Sivula sanoo. K-Citymarket Kirkkonummen 10 miljoonan euron uudistusinvestoinnilla olemme mukana kasvavan kunnan kehityksessä ajantasaistamalla ja parantamalla kauppaa asiakkaidemme toiveiden ja tarpeiden mukaisesti.

Uudistustyöt on aloitettu taloteknisillä remonttitöillä. Remontissa parannetaan kiinteistön energiatehokkuutta, uudet kylmälaitteet toimivat ympäristöystävällisellä hiilidioksidilla ja valaistus uusitaan led-tekniikkaan. Lähes kaikki kylmää ja pakkasta vaativat tuotteet löytyvät jatkossa kansien ja ovien takaa. Myymälä saa täysin uuden ja modernin visuaalisen ilmeen.

  • Olemme tehneet uudistuksia kauppaan koko sen ajan, kun olemme olleet kauppiaina Kirkkonummella, mutta nyt on suurempi uudistus edessä.. Palvelutiskin kalusteet sekä pullonpalautuksen uusimme asiointia helpottamaan jo viime vuoden lopulla, kertoo kauppias Janne Itkonen. Vastuullisuusnäkökulma on meille todella tärkeää. Uudet koneet ja laitteen kuluttavat huomattavasti vähemmän energiaa ja haluamme kantaa oman kortemme kekoon energian säästämiseksi.
  • Kirkkonummi on kasvava kunta, ja haluamme olla edistämässä kasvua omilla investoinneillamme. Tarjoamme paikkakunnan parhaan asiakaskokemuksen, ja tähtäämme erityisesti siihen, että huippulaatuisen asiakaspalvelun vuoksi meille tullaan kauempaakin. Meille on tärkeää olla osana kirkkonummelaista yhteisöä ja olla mukana niin asiakkaiden arjessa kuin juhlassakin. Uudistuksessa ei sovi unohtaa henkilökuntamme työpanosta, he ovat avainasemassa, kun uudistusta toteutetaan. Meiltä saa helposti ja nopeasti laajan valikoiman tuotteita. Hyvien liikenneyhteyksien sekä suurten parkkipaikkojen vuoksi asiointi on vaivatonta sekä kävellen, pyörällä, julkisilla kulkuvälineillä tai omalla autolla, kauppias-Janne jatkaa. 
  • Kauppiaina meidän tehtävänämme on kattaa asiakkaillemme mahdollisimman laaja valikoima vaihtoehtoja, joista asiakas sitten valitsee itselleen sopivimmat. Uudistuksessa jo entisestään laajat valikoimat kasvavat, ja erityisesti keskitymme tuoreosastojen valikoimaan. Hedelmä- ja vihannesosaston tuotteet, meillä leivottu leipä, tuore kala sekä kaupassa valmistettu tuore sushi korostuvat kauppamme myynnissä, ja näitä vahvuuksia vahvistamme entisestään. 
  • Verkkokaupastamme on tullut tärkeä osa asiakkaillemme tarjottavaa palvelukokonaisuutta, ja verkkokauppaan saamme uudet taustatilat toimintojen helpottamiseksi.

Kassapalveluiden sujuvuutta kehitetään uudistamalla kassa-alue ja kaksinkertaistamalla itsepalvelukassojen määrä. Asiakaspalvelupiste ja Posti saavat uudet, entistä toimivammat tilat.  Asiakas wc:t siirtyvät asiakaspalvelupisteen läheisyyteen nykyistä paremmalle paikalle. Kaikki käyttötavaraosastot uudistuvat ostamisen helpottamiseksi ja valikoimia kasvatetaan asiakkaiden toiveita kuunnellen.

  • Remontin aikana teemme kaikkemme, että asiointi on meillä mahdollisimman sujuvaa, vaikka myymälää uudistetaankin. Pyrimme viestimään sekä myymälässä että sosiaalisen median kanavien kautta muutoksista erittäin pikaisella aikataululla.

Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös