Pentik ja Globe Hope pop-upeilla Vantaan K-Citymarket Jumboon - K-Citymarketien käyttötavaravalikoimien kauppakohtaistuminen etenee

Kaksi vahvaa kotimaista, ikoninen ja perinteikäs Pentik sekä tekstiilijätteitä ajattomiksi ja kestäviksi designtuotteiksi muuttava Globe Hope rantautuvat K-Citymarket Jumboon. Pentikin pop-up valikoima käsittää kuutisenkymmentä, Globe Hopen parisenkymmentä tuotetta. Pop-upit ovat osa K-Citymarketien kauppakohtaistumista asiakastoiveiden perusteella vastaamaan paikallisten asiakkaiden toiveita yhä paremmin.

Pentikin K-Citymarket Jumbon pop-up-valikoima koostuu kattauksen tuotteista, tekstiileistä sekä lasten tuotteista. K-Citymarketien Pentik-valikoimaan kuuluvat sarjat Kivi, Kallio, Vilja, Pingviini ja Metsänväki. Keraamiset Kivi- ja Kallio-sarjat on valmistettu Pentikin omalla Posion-tehtaalla.

Pentik-yhteistyöllä halusimme nostaa erityisesti kotimaista osaamista ja brändiä esiin. Pentik-tuotteet tukevat K-Citymarketeissa yhä useamman kuluttajan saataville: tieto siitä, että Pentik-astioita valmistetaan edelleen perinteikkäässä Posion-tehtaassa leviää yhä useampiin suomalaiskoteihin. Haluamme nostaa Pentikin K-Citymarketin asiakkaille helposti lähestyttävässä muodossa, osana ruokakauppahetkeä. Odotamme, että Pentik-pop-upit kiinnostavat erityisesti kotimaista suunnittelua ja yksityiskohtia arvostavia kuluttajia ja perheitä: pop-upissa on myös kokonaisvaltainen lapsille suunnattu kodin tuotekokonaisuus”, K-Citymarketin käyttötavaran osto- ja myyntijohtaja Hannele Åberg sanoo.

Globe Hope on saapunut K-Citymarket Jumbon valikoimaan 22 tuotteen valikoimalla, joka koostuu naisten ja miesten vaatteista sekä laukuista. Valikoima sisältää sekä Globe Hope klassikoita että uutuuksia SS22 Dry Season -mallistosta. Vaatemallisto tarjoaa 100 % kierrätyslangasta valmistettuja trikoo- ja collegevaatteita. Uuden malliston värimaailma tuo raikkaan tuulahduksen alkavaan kevääseen, kun kierrätysmateriaaleista valmistetut tuotteet toistavat kesäisiä sinisen, laventelin, sekä keltaisen ja oranssin sävyjä.  

”Asiakkaiden tietoisuus vastuullisesta vaatetuotannosta kasvaa jatkuvasti ja meille on tärkeää vastata tähän tarpeeseen. Asiakkaita kiinnostaa vastuullisuuden, kuten tuotteen alkuperän ja tuotannon lisäksi tietysti myös muodikkuus, ja Globe Hope on meille erittäin luonteva kumppani. K-Citymarket-yhteistyön myötä Globe Hope -tuotteet tulevat yhä useamman suomalaisen saataville. Useampien pop-upien myötä harjoittelemme ja opimme yhdessä tekemisestä– sen jälkeen pohditaan taas jatkoa”, Åberg kertoo.

Pop-upit ovat osa K-Citymarketien käyttötavaraosastojen valikoimien  kauppakohtaistumista

Pentik- ja Globe Hope -pop-upit ovat askel kauppakohtaisuuteen myös käyttötavaraosastoilla ja yhteistyö jatkaa K-Citymarketien uudistumisen tarinaa. Suomen 81 K-Citymarketia ovat kauppiaineen keskenään erilaisia, erityisesti kauppiasjohtoisen elintarvikevalikoimansa osalta. K-Citymarket Jumbo on valittu pop-upien paikaksi paikallisten asiakastoiveiden perusteella – asiakaskuntaan kuuluu poikkeuksellisen paljon tiedostavia ja trendikkäitä kuluttajia.

”Elintarvikkeessa K-Citymarket-kauppiaat rakentavat valikoimansa paikallisten asiakastarpeiden ja -toiveiden pohjalta. Myös käyttötavaraosastojen valikoimat rakennetaan asiakkaiden tarpeita palvelemaan – mutta paikallisten toiveiden sijaan Suomen laajuisesti. Pentik- ja Globe Hope -pop-upien isäntäkaupat valittiin asiakasdataan perustuen: näissä kaupoissa korostuivat modernit edelläkävijäasiakkaamme sekä asiakkaat, joille vastuullisuus on erityisen tärkeä arvo.  Panostamme jatkossa huomattavasti enemmän kauppakohtaisen asiakastarpeen ja mieltymysten täyttämiseen ja nämä pilotit ovat suuri harppaus tähän suuntaan. Jotta pystymme ylittämään asiakkaidemme odotukset jatkossakin, haluamme valikoimiimme juuri Pentikin ja Globe Hopen kaltaisia vahvoja, tunnettuja ja asiakkaiden luottamuksen lunastaneita kumppaneita”, Åberg sanoo.


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös