150 uutta brändiä - uusi K-Citymarket.fi-verkkokauppa on avautunut asiakkaille

Uusi verkkokauppa tarjoaa vaivattoman tavan käyttötavaratuotteiden hankintaan: verkkokaupan valikoima on laaja painottuen erityisesti kauneuden ja kodin tuotteisiin sekä leluihin.

”Uusia brändejä on jo lanseerausvaiheessa yli 150, minkä lisäksi mukana ovat luonnollisesti suomalaisten jo tuntemat suosikkimerkit ja -tuotteet. Olemme iloisia, että pystymme nyt tarjoamaan asiakkaille aiempaa paremman mahdollisuuden valita hänelle paras ostokanava ajasta ja paikasta riippumatta”, myyntijohtaja Pia Rytilahti kertoo.

Verkkokaupan rakentamisessa monikanavaisuus ja hyvä asiakaskokemus ovat olleet kaiken lähtökohtana.

”Asiakaskokemuksen ohella uudessa verkkokaupassa painotetaan ennen kaikkea ostamisen helppoutta, brändejä sekä valikoimaa. Verkkokauppa tukee käyttötavaratoimintojemme voimakasta kasvustrategiaa ja panostamme palveluun vahvasti, jo sen rakentamisessa on ollut mukana eri rooleissa lähes 200 K-ryhmäläistä, kertoo osto- ja myyntijohtaja Hannele Åberg.

Uudessa verkkokaupassa asiakkaan on ostomahdollisuuden lisäksi helppo hakea lisätietoja tietystä tuotteesta tai tarkistaa sen saatavuutta lähimmästä K-Citymarket-myymälästä. Toisaalta verkosta voi myös löytää lisää värivaihtoehtoja tai malleja tuotteelle, jonka on nähnyt myymälässä.

”Verkkokaupan tuotevalikoimasta noin 30 % on ostettavissa vain uudesta verkkokaupasta, muu valikoima on saatavilla myös K-Citymarket-myymälöistä, toki riippuen kunkin kaupan valikoimasta”, Rytilahti kertoo.

”Vaikka uusi verkkokauppa on nyt auki, sen kehittäminen jatkuu tiiviinä. Olemme innokkaita kuulemaan mitä asiakkaat palvelusta pitävät - kaikki palaute otetaan ilolla vastaan, jotta voimme rakentaa heille entistä parempaa palvelua”, hän lisää.

Ruoan verkkokaupassa asiakkaita palvelee jatkossakin tuttu K-ruoka.fi, jonka toiminta jatkuu ennallaan. Myös K-ruoka-verkkokaupan käyttötavaravalikoima säilyy asiakkaan tilattavissa.


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös