
K-Cittareissa jokaisella on mahdollisuus loistaa. Meillä asenne ratkaisee ja etsimme jatkuvasti porukkaamme tyyppejä, jotka haluavat joka päivä rakentaa parempaa kauppaa asiakkaita palvellen ja jatkuvasti uutta oppien.
K-Citymarket-ketjuun kuuluu 81 tavarataloa 54 eri paikkakunnalla. K-Citymarket-myymälät toimivat kauppiaiden ja Keskon yhteistyöllä: käyttötavarakaupasta vastaa K-Citymarket ja elintarvikekaupasta vastaavat itsenäiset K-kauppiaat.
Työ K-Citymarketissa tarjoaa siis monipuolisia työtehtäviä kaupan eri osastoilla sekä esihenkilörooleissa. Tutustu rooleihin ja hae meille!
Cittarissa myyjän rooli on monipuolinen, merkityksellinen ja täynnä mahdollisuuksia. Meillä olet tärkeä osa suomalaisten arkea – ja samalla osa innostavaa työyhteisöä, jossa voit kasvaa ja kehittyä. Voit tehdä pitkänkin uran edeten myyjästä esihenkilöksi tai tavaratalopäälliköksi kokemuksesi karttuessa.
Työpäiväsi voi sisältää monenlaisia tehtäviä: linjakassatyöskentelyä, asiakaspalvelua, kassatoimiston tehtäviä, IP-työtä, myyntiä ja esillepanoja osastoilla sekä varastotehtäviä kuten hyllytystä, keräilyä ja verkkokauppatilausten hoitamista. Jokainen päivä tuo mukanaan uutta, mutta olet aina avainasemassa asiakkaan parhaan kokemuksen varmistamisessa.
K-Citymarketissa esihenkilötyö on käytännönläheistä tekemistä, tiimin tukemista ja arjen sujuvuuden varmistamista. Meillä esihenkilöt ovat aidosti läsnä – mukana kehittämässä, suunnittelemassa ja tekemässä.
Päällikkönä pääset vaikuttamaan omiin työaikoihisi ja -tehtäviisi, ja rooliin kuuluu sopimuspalkka sekä tulospalkkio. Vapaa-ajan ja työn tasapaino on meille tärkeää: esihenkilötiimi tukee toisiaan, ja poissaoloja pystytään hoitamaan joustavasti.
Voit hakea päällikkörooleihin K-Citymarketin oman päällikkövalmennuksen kautta ja päällikköroolit antavat myös hyvän pohjan tavaratalopäällikön tehtäviin.
Osastopäällikkönä johdat omaa vastuualuettasi yhdessä muiden esihenkilöiden kanssa. Työpäiväsi sisältää sekä käytännön työtä että suunnittelua ja kehittämistä. Vastaat myynnin kehittämisestä, asiakaskokemuksesta, visuaalisuudesta ja varaston kierrosta. Tiimisi osaaminen on sinun vastuullasi – ja samalla saat itse kehittyä.
Asiakaspalvelupäällikkönä varmistat, että asiakkaan asiointi sujuu mutkattomasti ja palvelu on huippuluokkaa. Johdat kassapalveluita, kehität palvelutoimintoja kuten pakettipalveluita ja Veikkausta, ja huolehdit kassakontrollista ja kirjanpidon oikeellisuudesta. Myynnin varmistaminen ja tiimin osaamisen kehittäminen ovat keskeisiä tehtäviäsi.
Tavaratalopäällikkönä vastaat kaupan käytännön arjesta strategiseen kehittämiseen. Rooli on itsenäinen ja monipuolinen: olet mukana asiakasrajapinnassa, mutta vastuullasi on myös myynnin, tiimin ja kaupan kokonaisuuden johtaminen.
Yksi tärkein tehtäväsi on johtaa tavaraton henkilöstöä esihenkilötiimin kanssa. Olet lisäksi mukana alueen johtoryhmässä ja teet tiivistä yhteistyötä kauppiaan kanssa. Työhön kuuluu myös HR-asioita, tapahtumien suunnittelua, työsuojeluvastuuta ja yhteistyötä oppilaitosten ja työterveyden kanssa.
Tavaratalopäällikön rooli on vaativa ja vastuullinen – mutta samalla palkitseva. Se tarjoaa mahdollisuuden kehittää kaupan toimintaa kokonaisvaltaisesti ja vaikuttaa siihen, millainen asiakaskokemus meillä tarjotaan.
Päällikkövalmennuksemme valmistaa sinut osastopäälliköksi, asiakaspalvelpäälliköksi tai tavaratalopäälliköksi. Vuosittain alkavat koulutukset kestävät 10 kuukautta ja olet vakituisessa työsuhteessa. Saat kaupassa mentorin kanssa perehtyä käytännönläheisesti esihenkilön päivittäisiin työtehtäviin.
Käytännönläheiset valmennusohjelmat toteutetaan monimuoto-opiskeluna ja pääset verkostoitumaan kollegoiden kanssa eri puolilta Suomea.