K-ryhmä keräsi asiakkaidensa kanssa lähes 80 000 euroa mielenterveystyölle

MIELI ry:n vuosittaisella Mielinauha-kampanjalla kerätään varoja mielenterveystyölle ja kriisiauttamiselle Suomessa. K-ryhmä yhdessä asiakkaidensa keräsi 77 274 euron lahjoitussumman.

MIELI ry:n jokakeväisellä Mielinauha-kampanjalla kerätään varoja mielenterveystyölle ja kriisiauttamiselle Suomessa. K-ryhmä oli kampanjassa mukana ensimmäistä kertaa myymällä Mielinauhoja kaikissa K-ruokakaupoissa.

''Mielenterveyshaasteet ovat valitettavasti yleinen ongelma Suomessa ja kasvussa erityisesti nuorten keskuudessa. Lämmin kiitos kaikille asiakkaillemme, jotka lähtivät mukaan tukemaan mielenterveystyötä ostamalla Mielinauhan. Jokaisella lahjoituksella on merkitystä’’, kertoo K-ryhmän päivittäistavaratoimialan vastuullisuusjohtaja Timo Jäske.

Mielinauha-kampanja on järjestetty yhtäjaksoisesti vuodesta 2018 lähtien. Tämän vuoden Mielinauha-kasvo oli Jenni Vartiainen ja kampanjaviesti ”Ei anneta yhdenkään liekin hiipua.”

’’Olemme iloisia siitä, miten moni on valmis tukemaan mielenterveystyötä ja kriisiauttamista. K-ryhmän mukanaolo Mielinauhassa toi todella merkittävän lisän kampanjallemme ja auttoi meitä pääsemään tavoitteeseen’’, sanoo MIELI ry:n viestintäjohtaja Liisa Partio.

 


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös