Heidi Pulkkinen kauppiaaksi Oulun K-Market Värttöön

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 21.11.2023 Heidi Pulkkinen aloittaa 15.1.2024 Oulussa K-Market Värtön kauppiaana.

Heidi kertoo, että tuntuu hienolta jatkaa kauppiasuraa Värtössä. Hän on tällä hetkellä Oulunsalossa K-Market Niemenrannan kauppias. ”Lähden innostunein mielin tutustumaan kaupan asiakkaisiin, toimintaympäristöön ja henkilökuntaan. Jari Ritala on henkilökuntineen pitänyt kaupasta hyvää huolta. Tästä on hyvä jatkaa kaupan kehittämistä ja tuoda omia ideoita kauppaan.”

Heidi lähtee kehittämään K-Market Värttöä yhdessä henkilökunnan kanssa asiakkaita kuunnellen. ”Valikoimaa kehitetään asiakkaiden toiveiden mukaiseksi ja otammekin mielellämme vastaan tuotetoiveita ja ideoita. Kaupan valikoimassa haluan huomioida, että sieltä löytyy jokaisen ostoskoriin sopivat tuotteet, niin brändituotteita kuin edullisempia Pirkka ja K-Menu tuotteita”, Heidi sanoo. ”Haluan myös, että olemme mukana ajan trendeissä ja esimerkiksi uutuudet ovat hyllyssämme heti.”

K-Market Värtön palveluihin kuuluu Wolt ja sen toiminta jatkuu normaaliin tapaan. Lähiajan suunnitelmiin kuuluu myös kaupan Facebook-sivujen aktivoiminen sekä omien sivujen luominen Instagramiin.

”Toivotan kaikki tervetulleeksi K-Market Värttöön, tulkaahan rohkeasti juttusille! Pidetään avajaiset ja juodaan kahvit hieman myöhemmin, kunhan olen ensin asettunut uuteen kauppapaikkaan”, Heidi lupaa.

Vastuullisuustyötä tehdään K-Market Värtössä joka päivä ja yksi tärkeimmistä toimista on minimoida roskiin menevä ruoka. ”Hyödynnämme ResQ-sovellusta ja suunnitelmissa on tehdä kaupalla Last Chance-alue, josta löytää edullisia ja hävikkiä vähentäviä tuotteita. Haluan myös olla vastuullinen työnantaja ja panostaa henkilökunnan hyvinvointiin sekä viihtyvyyteen”, uusi kauppias listaa.

Heidi on toiminut Oulunsalossa K-Market Niemenrannan kauppiaana keväästä 2022 lähtien. Aikaisemmin hän työskenteli Keskossa Kaupan valmentajana.

Vapaa-ajalla Heidi viettää aikaa perheensä ja ystäviensä kanssa. ”Käyn myös pelaamassa padelia useamman kerran viikossa.”


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös