Hyvästit paperikuiteille! K-ryhmä lanseeraa Paperittoman palvelun

Paperiton palvelu on K-Ruoka-sovelluksen uusi toiminnallisuus, joka helpottaa asiakkaiden arjen kuittirumbaa. Jos asiakas ottaa Paperittoman palvelun käyttöönsä, hänelle ei K-ruokakaupan kassalla tarjota enää lainkaan paperista kuittia. Sen sijaan asiakas voi tarkastella kuitteja tuttuun tapaan K-Ruoka-sovelluksessa.

”Paperisista kassakuiteista kokonaan luopuminen on ollut monen asiakkaamme toiveena. Monet ovat jo tottuneet tarkastelemaan kuitteja sähköisesti K-Ruoka-sovelluksessa, eikä paperisista kuiteista siksi ole ollut heille enää hyötyä. Paperikuiteista luopuminen tekee monen arjesta piirun verran sujuvampaa, ja uudistuksen myötä säästyy myös kuittipaperia. Uskon siis, että moni ruokakauppojemme asiakas on halukas siirtymään paperikuitittomaan aikaan”, kertoo Keskon ruoan verkkokaupan ja digitaalisten palvelujen johtaja Antti Rajala.

Kuka tahansa asiakas voi halutessaan ottaa palvelun käyttöönsä K-Ruoka-sovelluksessa, johon on kirjauduttu sisään Plussa-jäsenenä. Kun palvelu on käytössä ja asiakas näyttää kassalla Plussa-korttia, ei paperista kuittia tulostu lainkaan. Uusista kuiteista sovelluksessa saa halutessaan ilmoituksen omaan puhelimeen.

Palvelun käyttöönottava asiakas saa paperisen kuitin jatkossa vain muutamissa poikkeustilanteissa, kuten itsepalvelukassalla asioidessaan tai noutaessaan pakettia. Jos asiakas kuitenkin tarvitsee tietystä ostoksesta myös paperisen kuitin, saa sen aina pyytämällä kassalta. Sähköiset kuitit säilyvät sovelluksessa jatkossakin kaksi vuotta, takuukuitit puolestaan niin kauan kuin tuotteen takuu on voimassa.

Tarkemmat ohjeet palvelun käyttöönottoon voi katsoa osoitteesta K-ruoka.fi/kuitit. 


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös