Muutoksia Keskon markkinoinnissa: Pekka Tola Päivittäistavarakaupan markkinointijohtajaksi ja Tomi Wirtanen Keskon brändijohtajaksi

Keskon päivittäistavarakaupan markkinointijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 1.3.2022 alkaen KTM Pekka Tola. Tola raportoi päivittäistavarakaupan toimialajohtaja Ari Akselille. Nykyinen Päivittäistavarakaupan markkinointijohtaja Mia Ropponen on päättänyt jäädä pois Keskon palveluksesta.


Pekka Tola on toiminut Valio Oy:n palveluksessa erilaisissa kansainvälisissä johtotehtävissä, viimeksi nimikkeellä Senior Vice President, Global Brand and Marketing. Ennen Valiota Tola työskenteli erilaisissa johto- ja markkinointitehtävissä mm. Unileverillä, DDB Helsingillä, Hartwallilla ja Cloetta Fazerilla.

Keskon sponsoroinnista ja markkinointikonsepteista sekä K-brändistä vastaavaksi johtajaksi on nimitetty 1.12.2021 alkaen KTM Tomi Wirtanen. Wirtanen raportoi tehtävässään Keskon viestinnästä, brändistä ja aluetoiminnoista vastaavalle johtajalle Karoliina Partaselle. 

Tomi Wirtanen on toiminut aiemmin Paulig Groupin palveluksessa globaaleissa johtotehtävissä, viimeksi nimikkeellä Director, Global Brands & Portfolio. Ennen Pauligia Wirtanen työskenteli erilaisissa brändin ja markkinoinnin johtotehtävissä mm. Elisalla ja McDonald’silla.  


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös