Uutiset ja tiedotteet

Tarkenna aihe


713 uutista ja tiedotetta

Marraskuu 2025

Pankkiirista K-kauppiaaksi – Matti Salo aloittaa kauppiasuransa K-Market Amerinkulmassa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 17.11.2025 Matti Salo (49) aloittaa kauppiasuran puolisonsa Teri Kanervan (51) kanssa helmikuun alussa Helsingin Käpylän K-Market Amerinkulmassa. Matilla on 20 vuotta aiempaa työuraa pankkitoimialalta.

Media, Etelä-Suomi

17.11.2025 12.30

Klaukkalan K-Raudan kauppiaaksi Janne Oinonen – kärrypojasta kauppiasuralle

K-RAUDAN ALUETIEDOTE 17.11.2025 K-Rauta Klaukkala saa uuden kauppiaan Janne Oinosesta perjantaina 12. joulukuuta. Kauppiasuransa aloittava Oinonen aikoo laajentaa pihan ja puutarhan tuotevalikoimaa sekä vahvistaa yritysasiakkaiden palvelua. Tuoreelle kauppiaalle on tärkeää, että rautakauppa-asiat hoituvat kerralla kuntoon helposti, luotettavasti ja asiantuntevasti.

Media, Etelä-Suomi

17.11.2025 08.15

Juniorijääkiekkoseurat innostavat liikkeelle matalan kynnyksen mahdollisuuksilla – Näin Liike on lääke näkyy arjessa

K-ryhmän Liike on lääke -hanke tuo liikunnan iloa ja tasa-arvoa jääkiekkokentille. Yhteistyössä 12 juniorijääkiekkoseuran kanssa toteutetaan konkreettisia tekoja lasten ja nuorten hyvinvoinnin edistämiseksi.

Vastuullisuus, Media

14.11.2025 14.28

Piikkiön K-Supermarketin kauppiaiksi Lasse ja Kaisa Anttila

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 13.11.2025 Lasse ja Kaisa Anttila aloittavat 1.3.2026 K-Supermarket Piikkiön kauppiaina. Kauppiaskokemusta heillä on jo 10 vuoden ajalta. He ovat luotsanneet yhtä aikaa kolmea K-Marketia Halisissa, Loukinaisissa ja Ilmarisissa.

Media, Varsinais-Suomi ja Häme

13.11.2025 09.00

Hyvä Joulumieli -keräys käynnissä - K-ryhmä mukana jo 28. kerran

Hyvä Joulumieli -keräys kotimaan vähävaraisten lapsiperheiden hyväksi on jälleen käynnissä. Suomen Punaisen Ristin ja Mannerheimin Lastensuojeluliiton vuosittainen keräys jatkuu aina jouluaattoon asti.

Vastuullisuus, Media

13.11.2025 08.03

Joulukalenterit kiinnostavat yhä useampia ja tämän vuoden suosikit ovat selvillä

K-ryhmän myyntidata kertoo, että suomalaiset ovat rynnänneet kalenteriostoksille viime vuotta innostuneemmin. Suklaakalenterit jatkavat suosikkeina, mutta muun muassa sipsi-, energiajuoma- ja puurokalenterit ovat kasvattaneet suosiotaan. Kosmetiikkakalenterit vetoavat sekä miehiin että naisiin.

Media

13.11.2025 08.00

Takaisin ylös