Uusia trendejä syntyy jatkuvasti - samalla kehittyy uusia tapoja palvella asiakkaiden tarpeita. Meillä tulevaisuuden kauppaa rakennetaan etsimällä uusia tapoja palvella muuttuneita tarpeita ympäristölle kestävällä tavalla. Yhteistyössä kauppiaiden kanssa luomme ratkaisuja ja teemme kauppoja, joista parhaimmillaan tulee osa tuhansien ihmisten päivittäistä elämää.
Megatrendit vaikuttavat strategisiin valintoihimme, joiden pohjalta mm. kauppaverkostoamme kehitetään ja ylläpidetään. Oman liiketoiminnan harjoittamisen lisäksi kivijalkakaupat ovat yhteisössään palveluiden keskittymiä, jotka mahdollistavat palveluiden saatavuuden myös haja-asutusalueilla ja takaavat alueen elinvoimaisuuden.
Digitalisaatio mullistaa kauppaa ja siksi toimintatapoja on muutettava ja mukautettava yhä asiakaslähtöisempään ja kokeilevampaan suuntaan. Tulevaisuuden kaupassa siirrymme entistäkin henkilökohtaisempaan ostoskokemukseen digitaalisten ratkaisujen avittamana, ja me K-ryhmässä hyödynnämme muutoksen keinoina esimerkiksi palvelumuotoilua ja muotoiluajattelua.
Kehitämme liiketoimintakonsepteja sekä teemme digitaalista palvelukehitystä kaikilla kolmella toimialalla, joten sinulla on mahdollisuuksia edetä urallasi monenlaisiin tehtäviin.Suomen suurimpana ja pohjoismaiden kolmanneksi suurimpana vähittäiskaupan toimijana pystymme tarjoamaan sinulle jatkuvasti erilaisia mahdollisuuksia omien kykyjesi jalostamiseen.
Harvassa työpaikassa pääsee vaikuttamaan näin monen ihmisen arkeen ja näkemään oman työn kädenjäljen kaupan arjessa.
Tarjoamme erilaisia mahdollisuuksia jatkuvaan ammattitaidon jalostamiseen muun muassa itsellesi asettamien tavoitteidesi mukaisilla kehittämisohjelmilla. Isona kansainvälisenä organisaationa pystymme tarjoamaan lukuisia mahdollisuuksia urakehitykseen.
Kaupan ala on jatkuvassa murroksessa ja K-ryhmässä pääset mukaan ohjaamaan tätä muutosta. Tekemisen mittakaava on meillä laaja, ja päätöksilläsi on vaikutusta.