Aluetoimintaa johtavat Keskon aluejohtajat. Kaikkien toimialojen kauppapaikkahankkeiden suunnittelu ja läpivienti on aluetoiminnan olennaisin tehtävä.
Alueelliseen viestintään ja sidosryhmäyhteistyöhön kuuluvat muun muassa tiedottaminen, mediakontaktit, sponsorointi ja oppilaitosyhteistyö alueella.
Kanta-Hämeessä on herätty nikkaroimaan – K-Rautojen myynti oli alkuvuonna yli 8 %:n kasvussa
Media, Varsinais-Suomi ja Häme | 29.04.2025
Autokaupan myynti virkistynyt Päijät-Hämeessä
Media, Varsinais-Suomi ja Häme | 29.04.2025
Laura ja Calle Lindbom aloittavat kauppiasuransa K-Supermarket Martinlaakson Ostarissa
Media, Etelä-Suomi | 29.04.2025
”Kymenlaaksossa on herätty nikkaroimaan” – K-Rautojen myynti alkuvuonna liki 6 %:n kasvussa
Media, Etelä-Suomi | 29.04.2025
K-ryhmän vähittäismyynti oli alkuvuonna Etelä-Pohjanmaalla yli 53 miljoonaa euroa
Media, Länsi-Suomi | 29.04.2025
K-ryhmän vähittäismyynti oli Satakunnassa yli 89 miljoonaa euroa
Media, Länsi-Suomi | 29.04.2025
”Etelä-Karjalassa kunnostetaan koteja ja pihoja” – K-Rautojen myynti kasvoi alkuvuonna
Itä- ja Keski-Suomi, Media | 29.04.2025
K-ryhmän vähittäismyynti kehittyi alkuvuonna Etelä-Savossa valtakunnan parhaiten
Itä- ja Keski-Suomi, Media | 29.04.2025
Rauta- ja autokaupan myynnit hyvässä kasvussa Keskon Pohjois-Suomen alueella
Pohjois-Suomi, Media | 29.04.2025
K-Market Muurola laajenee
Pohjois-Suomi, Media | 10.04.2025