Muutos Keskon konsernijohtoryhmässä

Kesko Oyj:n Chief Digital Officer (CDO) Anni Ronkainen on ilmoittanut siirtyvänsä pois Keskon palveluksesta. Ronkainen on toiminut CDO:na ja konsernijohtoryhmän jäsenenä huhtikuusta 2015 lähtien. Hän lopettaa nykyisessä tehtävässään syyskuun 2022 lopussa. Hän on yhtiön käytettävissä erikseen sovittavissa tehtävissä helmikuun 2023 alkuun asti.

"Keskosta ja K-ryhmästä on tullut kaupan alan edelläkävijä asiakastiedon ja digitalisaation hyödyntämisessä. Tätä yhtiölle tärkeää strategista muutosta Anni Ronkainen on ollut johtamassa ja toteuttamassa yhdessä konsernin eri toimialojen kanssa. Kiitän Annia lämpimästi hänen vahvasta panoksestaan yhtiön kasvustrategian toteuttamisessa sekä aktiivisesta roolistaan konsernijohtoryhmässä. Samalla toivotan hänelle mitä parhainta menestystä tulevissa tehtävissä", pääjohtaja Mikko Helander sanoo.

"On ollut etuoikeus saada olla mukana rakentamassa K:n menestystarinaa. Kesko on uudistunut ja kasvanut vahvasti valituilla alueilla viimeisen seitsemän vuoden aikana. On ollut hienoa olla mukana tekemässä tätä muutosta. Haluan lausua kiitokset esimiehelleni ja kollegoilleni hyvästä yhteistyöstä ja saamastani tuesta. Näiden kokemusten ja työntäyteisten vuosien jälkeen on hyvä pysähtyä ja miettiä seuraavia haasteita työelämässä”, Anni Ronkainen toteaa.

Ronkainen on vastannut myös Keskon päivittäistavarakaupan toimialan analytiikasta, digitaalisesta kehityksestä, verkkokaupasta ja omista medioista. Hän lopettaa myös näissä tehtävissä syyskuun 2022 lopussa.

Lisätietoja antaa Anni Ronkainen, Chief Digital Officer, puh. 010 53 222 59.