K-Rauta Hyvinkään kauppiaiksi Petra ja Tommi Aittamaa

K-Rauta Hyvinkää saa uudet kauppiaat Petra ja Tommi Aittamaasta, jotka aloittavat Hyvinkäällä perjantaina 27.10. Aittamaat siirtyvät Hyvinkäälle Joutsan ja Sysmän K-Rautojen kauppiastehtävistä.

K-Rauta Hyvinkää on Petra ja Tommi Aittamaan toinen kauppapaikka kauppiaina. Kauppiasura alkoi Joutsasta ja Sysmästä. Ennen vuotta 2019 alkanutta kauppiasuraa Petra Aittamaalla, 48, oli jo takanaan pitkä ura työntekijänä Helsingin Oulunkylän, Espoon Merituulen ja Kirkkonummen K-Raudoissa. Petra on koulutukseltaan puutarhuri. Tommi Aittamaa, 48, taas hyppäsi kauppiasuralle IT-alan myynnin tehtävistä.

"Kehitämme kaupan valikoimaa ja palvelutarjontaa niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaidemme toiveita kuunnellen. Lähellä sydämiämme on taustojemme vuoksi puutarhan viherpihan kehittäminen sekä alan uudet tekniset innovaatiot, kuten energiaratkaisut. Pyrimme tekemään kaupastamme houkuttelevan ja idearikkaan ostospaikan, jonne asiakkaat haluavat palata."

"Saimme edelliseltä kauppiaalta siistin ja erittäin hyvin toimivan kaupan. Ihmiskontakti on tietenkin se tärkein juttu ja asiakaspalvelu on avainasemassa", Aittamaat kertovat kauppansa painopistealueista.

K-Rauta Hyvinkää työllistää 24 henkilöä ja kausityöntekijät. Hyvä työnantajuus on myös yksi kauppiaiden painopistealueista.

"Haluamme olla reiluja ja helposti lähestyttäviä työnantajia. Tavoitteena on luoda viihtyisä ja tavoiteltu työpaikka", uudet kauppiaat kertovat.

Aittamaiden perheeseen kuuluvat 16- ja 18-vuotiaat pojat, Paavo-koira ja kaksi kissaa. Pariskunnan harrastuksiin kuuluvat laskettelu, lukeminen, kävely ja musiikki. Edessä on muutto, sillä perhe etsii parhaillaan kotia Hyvinkäältä.

"Tervetuloa kauppaamme viihtymään ja tutustumaan meihin! Otamme mielellämme vastaan toiveita ja kehitysideoita."

Lisätiedot:
Tommi Aittamaa, tommi.aittamaa@k-rauta.fi, puh. 0400 128 770