Kespron Lappeenrannan noutotukun remontti valmistui

Kespron Lappeenrannan noutotukku avautuu asiakkaille uusissa tiloissa Family Centerissä 11.8. Kespro on Etelä-Karjalassa ainoa noudon mahdollistavaa yleistukkupalvelua tarjoava foodservice-toimija.

”Ravintolayrittäjät arvostavat ajansäästöä ja uusi tukkumme mahdollistaa sekä sijaintinsa että tilojen osalta entistä sujuvamman tukkuasioinnin. Lisäksi saimme optimoitua tilankäyttömme tämän hetken markkinatilannetta vastaavaksi”, kertoo Kespron myyntipäällikkö Outi Ripatti Lappeenrannan noutotukusta.

”Investointimme uusiin tiloihin tarkoittaa, että uskomme paikallisen ravintolamarkkinan mahdollisuuksiin. Suomen foodservice-markkinan yleistukuista Kespro on ainoa, joka tarjoaa ravintolatoimijoille noutotukkuasioinnin mahdollisuutta Etelä-Karjalassa”, kertoo Ripatti.

Energiaa säästävät talotekniikkaratkaisut

Uuden tukun liiketilan remontti ja muutto kesti noin puoli vuotta. Vanha tukku palveli asiakkaita koko remontin ajan. Uusiin tiloihin rakennettiin mm. kylmätilat, pakastehuone ja maistatuspiste. Uudessa noutotukussa myymälätilaa on noin 2000 m².

”Modernien tilojen lisäksi saimme päivitettyä tukun yleisen ilmeen nykyaikaan. Paljon energiaa liiketiloissa vievät valaistus ja kylmälaitteet uusittiin energiatehokkaiksi ja viimeisimmän tekniikan mukaisiksi”, kertoo Ripatti.

Noutotukku hyvien liikenneyhteyksien varrella

Kespron uuden noutotukun osoite on Hyrymäenkatu 2, Family Center. Kespron aikaisempi tukku sijaitsi osoitteessa Myllymäenkatu 35. Rakennusurakoitsijana ja päätoteuttajana oli Etelä-Karjalassa toimiva Saneeraus ja Maalaus Raappana Oy.

Lappeenrannan noutotukussa työskentelee 16 henkilöä. Kesprolla on valtakunnallisesti yhteensä 14 noutotukkua, joista seuraavat lähinnä Lappeenrantaa sijaitsevat Kotkassa ja Kouvolassa.