Kesko lanseeraa autoalalle uuden kuluttajabrändin: K-Auto panostaa asiakaskokemukseen

Kesko lanseeraa syyskuun alussa uuden kuluttajabrändin K-Auton. Uusi K-Auto tarjoaa asiakkaille ratkaisun uuden auton tai vaihtoauton ostoon sekä autoilun erilaiset palvelut ja kokoaa näin alleen kaiken Keskon autoiluun liittyvän kuluttajaliiketoiminnan. Tavoitteena on alan paras asiakaskokemus.

”Uusi K-Auto vie autokauppaa helpompaan ja lähestyttävämpään suuntaan kokoamalla yhden brändin alle kaikki autoiluun liittyvät palvelut. Samalla K-Auto toteuttaa Keskon kasvuun tähtäävää strategiaa”, kertoo Keskon autokaupan toimialajohtaja Matti Virtanen.

Uuden brändin ydinajatus – Merkkejä tulevaisuudesta – nousee K-Auton roolista vastuullisena autoalan edelläkävijänä.

”Autoalalla on nähtävillä paljon merkkejä paremmasta tulevaisuudesta, kuten latauspisteiden kasvava verkosto ja autojen pienemmät hiilidioksidipäästöt. Me teemme töitä yli tuhannen ammattilaisen voimin, jotta nämä merkit tulevaisuudesta lisääntyvät jatkossakin”, Virtanen jatkaa.

Uuden kuluttajabrändin lanseerauksen myötä entinen vähittäiskaupan brändi K-Caara poistuu käytöstä.

K-Auto toimii kuluttajaliiketoiminnan lisäksi myös Volkswagen-konsernin autojen maahantuojana ja tekee tiivistä yhteistyötä itsenäisten autojen jälleenmyyjien kanssa.

Takaisin ylös