Teemu ja Jenni Vaaraniemi aloittavat K-Rauta Kemin kauppiaina

K-Rauta Suomussalmen kauppiaina vuodesta 2012 toimineet Teemu ja Jenni Vaaraniemi aloittavat K-Rauta Kemin kauppiasyrittäjinä 1. marraskuuta. Vaaraniemet ovat paluumuuttajia. Teemu Vaaraniemen työura alkoi 14-vuotiaana Kemin K-Raudasta, jossa hän eteni varastotyöntekijästä myymäläpäälliköksi. Vuonna 2011 hän siirtyi Äimäraution K-Rautaan edeten neljän osaston myyntipäälliköksi. Siellä kaupan alalla asiakaspalvelussa työhistoriansa tehnyt Jenni Vaaraniemi puolestaan sai ensikosketuksen rautakaupan alaan.

”Kemin K-Rauta siirtyy meille hyvän henkilökunnan ja todella siistin myymälän ja noutopihan voimin. Haluamme panostaa asiakaskohtaamisiin ja -palveluun sekä kehittää sisustus- ja remonttimyyntiä”, Vaaraniemet kertovat. He lupaavat pitää kaupan hyvässä kunnossa ja iloitsevat työstä, joka antaa paljon ja jossa päivät eivät ole koskaan samanlaisia.

Vaaraniemen perheeseen kuuluvat Teemun ja Jennin lisäksi 3-, 6- ja 9-vuotiaat pojat sekä koira. Perhe tykkää retkeillä, ja lasten kasvaessa he ovat löytämässä veneilyn sekä kalastuksen.

”Kemi on hieno kaupunki, ja on mukava palata takaisin kotikonnuille. Haluamme toivottaa lämpimästi tervetulleiksi niin uudet kuin nykyisetkin asiakkaat K-Rauta Kemiin”, Teemu ja Jenni Vaaraniemi sanovat.

Lisätietoja: K-kauppiaat Teemu Vaaraniemi, 040 725 8983, teemu.vaaraniemi@k-rauta.fi ja Jenni Vaaraniemi, 040 708 1579, jenni.vaaraniemi@k-rauta.fi