Plussaa Askosta

Plussa-verkosto laajenee, kun Asko-ketjun Suomen sisustustavaratalot ja -myymälät liittyvät K-ryhmän kanta-asiakasjärjestelmään Plussaan tänään. Plussa-pisteitä kertyy Asko-sisustustavarataloissa ja -myymälöissä tehdyistä ostoksista sekä tuoteostojen yhteydessä maksetuista kotiinkuljetus- ja kokoamispalveluista.

K-ryhmän kanta-asiakasjärjestelmä Plussa laajeni entisestään, kun kodin huonekalu- ja sisustustuoteketju Asko liittyi Plussa-verkostoon. Askosta tuli osa K-ryhmää Kesko Oyj:n tytäryhtiön Keswell Oy:n ostettua Indoor Group Oy:n osakekannan.

Suomen Asko-myymälöissä tehdyistä ostoksista kertyy Plussa-pisteitä periaatteella 1 euro = 1 Plussa-piste. Plussa-korttihakemuksia on saatavana helmikuusta lähtien kaikista Askon myymälöistä. Täytettyään hakemuksen asiakas saa heti käyttöönsä väliaikaisen Plussa-kortin ja voi aloittaa Plussa-pisteiden keräämisen välittömästi.

Jatkossa sekä Plussa-pistesetelit että Nordea Rahoituksen hallitsema Plussa-luotto käyvät maksuvälineinä kaikissa Askon myymälöissä muiden jo käytössä olevien maksuvälineiden rinnalla. Myös Asko-tilikortti säilyy voimassa entiseen tapaan.

Asko on suomalaisen kodinsisustamisen tunnetuin tuotemerkki. Askolla on Suomessa 29 sisustustavarataloa ja -myymälää. Askossa on kodinsisustajalle laadukas, ajanhenkinen ja kilpailukykyinen mallisto, johon liittyy helppo ostaminen, alan paras palvelu sekä toimitusvarmuus.

K-Plus Oy: toimitusjohtaja Niila Rajala, puh. 01053 37100 tai 050 555 5561
K-Plus Oy: markkinointijohtaja Juha Andelin, puh. 01053 37180 tai 040 565 0576
Indoor Group Oy: toimitusjohtaja Lasse Lehtinen, puh. 03-554 3512 tai 040 867 2282
Indoor Group Oy: johtaja Seppo Laine, puh. 03-554 2230 tai 0400 496 342

Enemmän Plussa-etuja vuonna 2005!
Nyt voit lahjoittaa Plussa-pisteesi hyväntekeväisyyteen joustavasti. Vuoden 2005 alusta lähtien hyväntekeväisyyskohteet ovat Nuori Suomi, Suomen Sotaveteraaniliitto, Suomen Syöpäyhdistys, UNICEF ja WWF.