Senior Specialist, Programmatic Marketing, for K Group

Suomi: Helsinki,ASIANTUNTIJA / Julkaistu 13.2.2020
Haku päättyy 28.2.2020
Oletko kiinnostunut digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä mahdollisuuksista kaupan alan edelläkävijän riveissä? Tehtävään valittavalla henkilöllä on nyt mielenkiintoinen sekä ainutlaatuinen tilaisuus syventyä asiakastiedon ja digimarkkinoinnin maailmaan. K-ryhmässä pääset osaksi datalähtöisen digimarkkinoinnin tiimiä sekä saat mahdollisuuden kehittää tiedolla johdetun markkinoinnin tekemistä yli tiimirajojen. Nimikkeesi voi olla kokemukseen ja vahvuuksiisi perustuen esimerkiksi data-driven marketing specialist. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Työnkuva:
Tehtävässä vastaat K-ryhmän ketjujen datalähtöisen markkinoinnin suunnittelusta, toteutuksesta sekä kehittämisestä. Ydintehtäviisi kuuluu kohdennetun digimainonnan suunnittelu maksetun median kanaviin ja toimit tiiviinä osana ketjumarkkinoinnin tiimiä. Sovellat sujuvasti asiakaspolun mukaista ajattelua mainonnan suunnitteluun ja sinulla on hyvä ymmärrys mediaostamisen eri järjestelmistä. Sinulla on näkemystä ja osaamista datan hyödyntämisestä digimainonnan suunnittelussa ja osaat tuottaa tästä myös ytimekkäitä johtopäätöksiä tärkeille sidosryhmillesi. Osaat johtaa oman työsi lisäksi sujuvasti myös erilaisia verkostoja. Sinulla on myös hyvä ymmärrys markkinointiteknologian kentästä ja kyky hyödyntää sujuvasti erilaisia teknologisia kyvykkyyksiä omassa suunnittelutyössäsi.

Tehtävässä kehität ja haastat itseäsi oppimaan jatkuvasti uutta alati muuttuvalla alalla. Ympärilläsi on joukko osaavia kollegoita, joiden kanssa pääset muuttamaan perinteisiä tapoja tehdä markkinointia.

Etsimällämme henkilöllä on:
- Tehtävään soveltuva koulutus
- Aiempaa työkokemusta digimainonnan asiantuntijatehtävistä
- Ymmärrystä ja kehittämiskykyä digitaalisen markkinoinnin sekä ohjelmallisen ostamisen osalta
- Idearikas sekä asiakaslähtöinen ote suunnittelutyössä ja hyvä ymmärrys asiakaspolun mukaisesta markkinoinnista
- Ymmärrys markkinointiteknologian kentästä sekä tämän hyödyntämisestä digimarkkinoinnissa (esim. analytiikka, datanhallinta)
- Kokemusta mainonnanhallinnanjärjestelmistä (esim. Facebook Business Manager, Smartly, Adform, DV360&Campaign Manager)
- Kyky tuottaa insightia erilaisille sidosryhmille huomioiden liiketoiminnan tavoitteet sekä oleelliset markkinoinnin KPI’t
- Kehittävä, kokeileva ja oma-aloitteinen työskentelyote sekä kyky toimia osana tiimiä 
- Kyky priorisoida työtehtäviä arjessa
- Kyky kommunikoida suomen lisäksi sujuvasti myös englanniksi

Tarjoamme sinulle:
Kaupan ala on jatkuvassa murroksessa ja tarjoaa siten mielenkiintoisen työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää jokaisen yksilöllisiä vahvuuksia. K-ryhmässä voit olla kehittämässä ihmisten arkea helpottavia ratkaisuja. Tukenasi on monipuolista tietoa 1,5 miljoonasta päivittäisestä asiakaskohtaamisesta. Digitaalisesti suuntautuneelle ja tulevaisuuteen katsovalle tekijälle on tarjolla lukemattomasti dataa ja mahdollisuuksia valjastaa luovuutensa ihmisten arjen parantamiseksi. Lisäksi olet osa uudistusmielistä kulttuuria, joka kannustaa kokeilemaan, erehtymään ja oppimaan.

Kyseessä on vakituinen tehtävä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Sari Poikonen, Programmatic Marketing Team Leader, +358407018535.
Lähetä hakemuksesi viimeistään 28.2.2020 ohessa olevan linkin kautta. Huomioithan, että hakemuksia käsitellään jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Takaisin ylös